لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سطح فروش و خرید مک بوک همچنان در حال افزایش است

سطح فروش و خرید مک بوک همچنان در حال افزایش است

شرکت اپل در بازه دومین فصل مالی سال ۲۰۲۱ میلادی نزدیک به ۱۰ درصد کامپیوتر مک بیشتری را در بازار نسبت به باز زمانی مشابه سال گذشته فروخته است. سطح فروش و خرید مک بوک همچنان در حال افزایش است و این موضوع باعث افزایش سطح درآمد شرکت اپل شده است.

موسسه تحلیلی IDC در گزارش جدید خود اعلام کرده که شرکت اپل تجربه رشد ۱۰ درصدی را در زمینه خرید و فروش کامپیوترهای مک تجربه کرده است. این شرکت در بازه زمنانی یاد شده ۶۱۵۶ واحد کامپیوتر مک به فروش رسانده است و ۷.۴ درصد از سهم بازار کامپیوترهای شخصی را در اختیار قرار داده است.

در لیست اطلاعات IDC مشخص شده که شرکت لنوو با فروش بیش از دو میلیون واحد کامپیوتر شخصی ۲۳.۹ درصد از سهم بازار را در اختیار خود قرار داده و رشد ۱۴.۹ درصدی را تجربه کرده است. این آمار نشان دهنده آن است که لنوو در بازه زمانی یاد شده مهم‌ترین فروشنده کامپیوترهای شخصی بوده است.

در رتبه دوم شرکت اچ پی با فروش ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد کامپیوتر شخصی توانسته رشد ۲.۷ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کند و تقریبا در جایگاه مشابه سال گذشته قرار گرفته است.

شرکت Dell نیز در رتبه سوم با رشد ۱۶.۴ درصدی توانسته تاحدودی کمتر از ۱۴ میلیون واحد کامپیوتر شخصی را به فروش رسانده است.

گفتنی است که شرکت اپل در این میان همچنان به عنوان چهارمین فروشنده کامپیوترهای شخصی شناخته شده است و با افزایش فروش و تمایل برای خرید کامپیوترهای شخصی فروش این شرکت نیز افزایش داشته است. البته سهم بازار کامپیوترهای مک در این میان تغییری نداشته است و به همان میزان سابق باقی مانده است.

شرکت اپل تا پیش از این توانسته بود شرکت ایسوس را کنار بزند و جایگاه چهارم را به دست بیاورد. جالب اینجاست که شرکت ایسوس در لیست جدید IDC در هیچ یک از جایگاه اول تا چهارم قرار نگرفته است. در این میان شرکت ایسر نیز در کنار اپل در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420