لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد مینی ۶ با طراحی جدید مشابه با آیپد پرو ۱۱ اینچ آماده عرضه خواهد شد

آیپد مینی ۶ با طراحی جدید مشابه با آیپد پرو ۱۱ اینچ آماده عرضه خواهد شد

شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک آیپد مینی ۶ را با طراحی جدید آماده عرضه کند. این طراحی قرار است شبیه ایپد پرو ۱۱ اینچ باشد که در آن حاشیه نمایشگر کوچکتر شده است و طراحی متفاوتی پیدا کرده است.

مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ در یک یادداشت جداگانه اعلام کرده که با توجه به این موضوع که شرکت اپل تاکنون طراحی تمامی آیپدهای خود را به روز کرده، تصمیم دارد تا در اینده نزدیک نیز از همین طراحی برای تولید آیپد مینی ۶ استفاده کند.

در این یادداشت آمده که شرکت اپل به فکر تولید و بازطراحی آیپد مینی ۶ است، به گونه‌ای که این محصول مجهز به نمایشگر ۸.۴ اینچ خواهد شد و از این پس با کاهش حاشیه‌های اطراف، بدون نیاز به تغییر ابعاد دستگاه، سایز نمایشگر آن افزایش پیدا خواهد کرد.

گورمن اعلام کرده که این موضوع بزرگترین تغییر در طراحی آیپد مینی تاکنون است و تا پیش از این هرگز اپل اقدامی برای تغییر روند طراحی آیپد مینی‌های خود تا این حد نکرده است.

گورمن همچنین خبر از تعبیه تاچ ایدی روی دکمه هوم، بهینه‌سازی پردازنده و استفاده از تراشه A14 در کنار حذف درگاه لایتنینگ و استفاده از درگاه USB-C به میان آورده است. شرکت اپل تصمیم دارد تا با تولید آیپد مینی ۶ همراه با این طراحی جدید به طور کلی درگاه لایتنینگ را در سری محصولات آیپد کنار بگذارد. این در حالی است که این شرکت از سال ۲۰۱۳ به بعد از لایتنینگ به عنوان درگاه اصلی ارتباطی استفاده می‌کرد. تجهیز به درگاه USB-C باعث می‌شود تا شرکت اپل بتواند امکان اتصال لوازم جانبی بیشتر نظیر هاردهای اکسترنال، نمایشگرهای ویژه، دوربین‌های دیجیتال و موارد دیگر را به کاربران‌ آیپد‌های مینی بدهد.

این اطلاعات هرچند که توسط مارک گورمن مطرح شده، اما توسط جان پروزر، یکی از یوتیوبرهای معروف فعال در حوزه انتشار شایعات محصولات اپل نیز تایید شده است. پروژر در ویدیوی جدید خود ادعای گورمن در مورد ایپد مینی ۶ را تایید کرده است و اعلام کرده که این شرکت به زودی تغییراتی ویژه را در محصولات ایپد اعمال می‌کند که امکاناتی بهینه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373