لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیمک با سایز بزرگتر از ۲۷ اینچ همراه با پردازنده M2X عرضه می‌شود

آیمک با سایز بزرگتر از ۲۷ اینچ همراه با پردازنده M2X عرضه می‌شود

مارک گورمن تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده که شرکت اپل در اینده نزدیک تصمیم دارد تا آیمک اپل سیلیکون با سایز بزرگ‌تر را با پردازنده M2X آماده عرضه به بازار کند.

این گزارش در بخش Power On وب سایت رسمی بلومبرگ منتشر شده است که اطلاعات ویژه‌ای در مورد کامپیوترهای نسل بعدی شرکت اپل ارائه داده است. در این گزارش مارک گورمن تاکیید کرده که آیمک‌های نسل بعدی با سایز بزرگتری تولید و آماده عرضه خواهند شد.

گورمن به این موضوع اشاره کرده که شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی آیمک‌های ۲۱ اینچ را با سایز بزرگتر یعنی ۲۴ اینچ آماده عرضه به بازار کرد. این آیمک‌ها همچنین مجهز به پردازنده M1 شده بودند که اولین گام اپل در پروژه اپل سیلیکون برای کامپیوترهای رومیزی بوده است. در این میان، شرکت اپل تصمیم دارد تا آیمک‌های ۲۷ اینچ را نیز از نظر سایز تغییر بدهد و همین موضوع باعث می‌شود تا در اینده نزدیک شرکت اپل اقدام به تولید ایمک بزرگتر کند. از آنجایی که معادل‌های آیمک ۲۷ اینچ باید از لحاظ پردازشی قدرت بیشتری نسبت به مدل‌های ۲۴ اینچ داشته باشند، شرکت اپل در تلاش است تا این محصولات را با پردازنده و تراشه M2X آماده عرضه به بازار کند.

متن ادعای مارک گورمن در این مورد به شرح زیر است:

من کاملا بر این باور هستم که ایمک‌های بعدی بزرگتر و بازطراحی خواهند شد. آیمک‌های جدید جایگزین مدل‌های ۲۷ اینچ مبتنی بر اینتل خواهند بود که از همین حالا نیز در راه هستند تا به بازار بیایند. اپل در حال افزایش سایز دستگاه‌های کوچکتر خود است و آیمک‌های مدل ۲۱.۵ اینچ را به ۲۴ اینچ افزایش داده است که این موضوع نیز در مورد مدل‌های ۲۷ اینچ نیز رخ خواهد داد و به زودی نیز شاهد این موضوع خواهیم بود. هر چند که فکر نمی‌کنم که اپل مدل‌های بزرگتر را با همان تراشه M1 که در مدل‌های کوچکتر عرضه شده‌اند آماده فروش در بازار کند. به نظر می‌رسد که تراشه‌های تعبیه شده در این مدل‌های بزرگ‌تر M1X یا حتی M2X نام داشته باشند.

​مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ

اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی پس از مدت‌ها اقدام به تغییر روند طراحی ایمک‌ها کرد و این محصولات را با سایز ۲۴ اینچ و به همراه تراشه اپل سیلیکون M1 آماده عرضه کرد، اما هنوز این شرکت اقدامی برای عرضه جایگزین مدل‌های ۲۷ اینچ نکرده است.  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420