لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک پرو M1X مجهز به اسلات اس دی کارت UHS-II هستند

مک بوک پرو M1X مجهز به اسلات اس دی کارت UHS-II هستند

شایعه اخیر منتشر شده در مورد مک بوک پرو M1X به تازگی منتشر شده که نشان دهنده یک قابلیت جدید در این محصولات به همراه یک محدودیت ویژه در رم آن‌ها است.

Luke Miani یکی از یوتیوبرهای معروف فعال در حوزه فناوری به تازگی شایعه‌ای را منتشر کرده که طی آن مشخص شده که شرکت اپل تصمیم به اعمال تغییراتی ویژه در مک بوک‌های جدید دارد. این تحلیلگر شایعه‌های پیشین در مورد تعبیه کارت خوان اس دی را تایید کرده است و گفته که شرکت اپل تصمیم به تعبیه اسلات اس دی کارت UHS-II در مک بوک پرو M1X دارد. این تحلیلگر همچنین تایید کرده که شایعات گذشته در مورد نوع پردازنده جدید این محصولات صحیح است و شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال ۲۰۲۱ میلادی صرفا نسخه‌ای بهینه یافته از تراشه پردازشی خود را آماده عرضه به بازار کند. اپل در سال ۲۰۲۰ میلادی تراشه M1 را در مک بوک‌ها و البته در سال ۲۰۲۱ نیز در آیمک‌های جدید آماده عرضه کرد. برخلاف آنچه تصور می‌شد شرکت اپل تصمیم دارد تا تراشه جدیدی را آماده عرضه نکند و در سال ۲۰۲۱ میلادی مک بوک‌های جدید را با نسخه‌ای بهبود یافته از همین تراشه با عنوان M1X آماده معرفی و عرضه به بازار کند.

در این میان، این تحلیلگر تایید کرده که شرکت اپل در تولید این مک بوک‌ها تصمیم گرفته تا محدودیت ۳۲ گیگابایت را در دستگاه‌های جدید اعمال کند. این موضوع به معنای آن است که مک بوک‌های جدید در بالاترین مدل‌های خود تنها ۳۲ گیگابایت رم دارند و شرکت اپل امکان پشتیبانی از میزان رم بیشتر را برای کاربران در نظر نگرفته است. این در حالی است که بلومبرگ تا پیش از این ادعا کرده بود که مک بوک‌‌های آینده امکان ارتقا تا ۶۴ گیگابایت رم را خواهند داشت. گفتنی است که مک بوک‌‌های امروزی که با پردازنده ‌‌M1 تولید شده‌اند به ۱۶ گیگابایت محدود هستند.

متن توییت این تحلیلگر به این شرکت:

اضافه شدن UHS-II به مک بوک پرو یک آپگرید خیلی بزرگ برای ویراش‌کنندگان فایل‌های ویدیویی و عکاس‌ها خواهد بود. افرادی که اسلات کارت اس دی می‌خواهند بسیار از این موضوع خوشحال خواهند شد. گزارش‌های زیادی در این مورد وجود دارد، اما این قابلیت احتمالا فقط به مدل‌های سریع‌تر محدود خواهند بود.

  اپل از سال ۲۰۱۶ میلادی با معرفی نسل جدید مک بوک‌های خود علاوه بر اضافه کردن تاچ بار، تمامی پورت‌های کاربردی را حذف و به جای آن از درگاه‌های USB-C استفاده کرد. این مسئله علاوه بر نازک شدن لپ‌تاپ‌های مک بوک باعث شد تا کاربران مجبور به استفاده از هاب‌ها و تبدیل‌های مختلف شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373