لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت جدید واتساپ همراه با قابلیت‌های جدید عرضه خواهد شد

آپدیت جدید واتساپ همراه با قابلیت‌های جدید عرضه خواهد شد

در آپدیت جدید واتساپ تعدای ویژگی‌های تازه برای کاربران پلتفرم iOS آماده عرضه شده که برخی از این ویژگی‌ها شامل قابلیت view once یا یک بار مشاهده کردن عکس‌ها و ویدیوهای ارسال شده و نوتیفیکیشن درون برنامه‌ای با طراحی تازه است.

بنابر وب‌سایت WABetaInfo، بعد از انتشار قابلیت view once برای آزمایش‌کنندگان بتای اندروید، آپدیت جدید واتساپ همین قابلیت را با نسخه 2.21.140.9 برای iOS ارائه می‌دهد.

کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند همانند اسنپ‌چت عکس‌ها و ویدیوهای خود را ارسال کرده که پس از دیده شدن از بین بروند. این قابلیت واتساپ احتمالا با اسنپ‌چت تفاوت‌هایی دارد که هنوز توسط شرکت‌ توسعه‌دهنده معلوم نشده است.

این وب‌سایت گفته قابلیت جدید به کاربران هشدار نمی‌دهد و هیچ راه قابل اعتمادی وجود ندارد که گرفته شدن اسکرین شات از تصاویر را به صورت هشدار به انتشار دهنده محتوا نشان دهد.

به آزمایش‌کنندگان نسخه بتا توصیه شده آپدیت جدید واتساپ را دریافت کرده و با ارسال عکس یا ویدیویی متوجه در دسترس بودن این قابلیت و مشخصات ویژه آن بشوند. کاربران با یک بار باز کردن عکس یا ویدیو متوجه حذف آنها می‌شوند، و گزارش Opened را مشاهده می‌کنند، سایر جزئیات هم در Message Info قابل دسترسی است.

قابلیت دیگری که در نسخه بتا معرفی شده که مربوط به نوتیفیکیشن جدید درون برنامه‌ای با طراحی مجدد است که امکان مشاهده جزئیاتی مثل تصاویر، ویدیوها، گیفت‌ها و استیکرها را به کاربر می‌دهد.

کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت در آپدیت جدید واتساپ برای مشاهده پیش نمایش چت، نووتیفیکیشن درون برنامه‌ای خود را گسترش دهند. به این معنی که برای مشاهده پیام‌های قدیمی یا جدیدتر می‌توان نوتیفیکیشن را به بالا یا پایین اسکرول کرد.

در نوتیفیکیشن درون برنامه‌ای جدید اگر پیامی خوانده شود به عنوان read حساب نشده و تیک آبی روی آن قرار نخواهد گرفت و کاربر باید چت را به طور معمول باز کرده و پیام را بخواند.

احتمالا بعد از انتشار این قابلیت برای آزمایش کنندگان بتا، مدت زیادی طول نخواهد کشید که نسخه عمومی این به روز رسانی هم آماده عرضه شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420