لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی هاب هشت پورت USB-C آدام المنتس مدل CASA i8

بررسی هاب هشت پورت USB-C آدام المنتس مدل CASA i8

هاب هشت پورت USB-C آدام المنتس مدل CASA i8 یک محصول کارآمد برای کاربران کامپیوترهای آیمک است که از طریق آن می‌توانند ابزارهای مختلف جانبی را به صورت مستقیم به دستگاه متصل کنند.

طراحی فشرده آیمک‌ها باعث شده تا این کامپیوترهای شخصی ابعاد خیلی ساده و مینیمال داشته باشند، با این حال این دستگاه‌ها برخی از محدودیت‌های کاربردی را نیز برای کاربران ایجاد کرده‌اند که در زمان استفاده طولانی مدت ممکن است کمی ناخوشایند باشند. تعبیه درگاه‌های یو اس بی و دیگر درگاه‌های اتصالی در بخش پشتی نمایشگر باعث شده تا کاربران در زمان اتصال لوازم جانبی، هارد اکسترنال یا فلش مجبور باشند تا از پشت میز خود بلند شوند یا آیمک را به بخش پشتی برگردانند.

این در حالی است که بررسی هاب هشت پورت USB-C آدام المنتس مدل CASA i8 این محدودیت را برطرف کرده است و بهترین تجربه کاربری را برای آیمک فراهم کرده است.

خرید هاب هشت پورت USB-C آدام المنتس مدل CASA i8

این هاب امکان اتصال به بدنه مک را دارد و از طریق یک کابل به بخش پشتی اتصال میکند، در این میان، کاربران می‌توانند درگاه ‌های مختلف را در بخش جلویی دستگاه در اختیار داشته باشند و دیگر نیازی به اتصال مداوم دستگاه‌های جانبی به بخش پشتی را نداشته باشند. گفتنی است که این هاب امکان اتصال به مک بوک‌ّ‌ها را نیز دارد و از این حیث محدودیتی در استفاده از دستگاه‌های مختلف نخواهد داشت.

این هاب دارای هشت پورت کاربردی است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دو درگاه USB 3.0 اشاره کرد که امکان اتصال فلش مموری، تلفن‌های هوشمند برای شارژ یا انتقال داده و هاردهای اکسترنال را فراهم می‌اورد.

دو درگاه USB-C در کنار اسلات اس‌دی و میکرواس‌دی و جک ۳.۵ میلی متری از جمله دیگر درگاه‌های کاربردی است که این محصول از برند سرشناس آدام المنتس در اختیار کاربران آیمک قرار داده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373