لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسکنر لیدار در دوربین آیفون ۱۳ نیز مختص مدل‌های پرو باقی خواهد ماند

اسکنر لیدار در دوربین آیفون ۱۳ نیز مختص مدل‌های پرو باقی خواهد ماند

شایعه جدیدی که توسط یکی از افشاگران توییتر حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا دوربین ایفون ۱۳ را فقط در مدل‌های پرو مجهز به سنسور اسکنر لیدار کند.

اکانت کاربری DylanDKT در توییت جدید خود اطلاعاتی از طراحی دوربین آیفون ۱۳ ارائه کرده است که در نوع خود می‌تواند برای بسیاری از مشخصه‌های این تلفن هوشمند جدید را مشخص کند. در این توییت مشخص شده که شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی، همانند سال گذشته اسکنر لیدار را فقط در تلفن‌های هوشمند سری پرو ارائه می‌دهد. این موضوع به معنای آن است که اپل در این زمینه تغییراتی را در دوربین اعمال نخواهد کرد.

توییت DylanDKT در مورد اسکنر دوربین آیفون ۱۳ به این شرح است:

اسکنر لیدار فقط در مدل‌های پروی آیفون آماده عرضه خواهند شد. اوایل سال جاری به نظر آمد که اپل در تلاش برای تعبیه اسکنر لیدار در تمامی مدل‌های آیفون ۱۳ یا ۱۲ اس است، اما به دلایلی خاص این رویداد امسال نخواهد افتاد.

این در حالی است که شایعات پیشین حاکی از آن بودند که شرکت اپل در تلاش است تا تمامی مدل‌های ۲۰۲۲ آیفون‌های خود را مجهز به لنز لیدار کند. این شایعه توسط تحلیلگران مهمی مثل مینگ چی کو و مارک گورمن نیز تایید شده بود، اما حالا این گزارش‌ جدید نشان می‌دهد که فقط آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس مجهز به سنسور LiDAR شده‌اند.

گفتنی است که DylanDKT تا پیش از این نیز ادعاهایی در مورد مک بوک ایر رنگی در سال ۲۰۲۲ میلادی را مطرح کرده است و این موضوع نشان دهنده آن است که DylanDKT به زودی به می‌تواند یکی از تحلیلگران معروف شرکت اپل شناخته شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373