لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین اپلیکیشن خرید و فروش اینترنتی ماریجوانا به اپ استور آمد

اولین اپلیکیشن خرید و فروش اینترنتی ماریجوانا به اپ استور آمد

پس از موافقت شرکت اپل برای ارائه خدمات در برخی از کشورها، اولین اپلیکشن خرید و فروش اینترنتی ماریجوانا به اپ استور آمده است که تنها در مناطقی که خرید و فروش این ماده از نظر قانونی آزاد باشد خدمات خود را ارائه می‌دهد.

اپل در تاریخ هفتم ژوئن، یعنی نزدیک به یک ماه پیش تغییراتی را در قوانین و دستورالعمل‌های خود اعمال کرد که به برخی از اپلیکیشن‌هایی که تا پیش از این غیرقانونی تلقی می‌شدند، اجازه فعالیت داده است. در میان این تغییرات برخی از محدودیت‌های پیشین برداشته شده و درکنارآن برخی محدودیت‌های جدید نیز به قوانین فعالیت اپلیکشین‌ها در اپ استور اضافه شده است.

طبق این قوانین جدید اپ استور، داروخانه‌های دارای مجوز فروش اینترنتی و مراکز ارائه دهنده مواد مخدر قانونی می‌توانند در اپ استور فعالیت کنند که همین موضوع نیز باعث شده تا اولین اپلیکیشن خرید و فروش اینترنتی ماریجوانا آماده عرضه برای کاربران آیفون‌ها شود.

اپلیکیشن Eaze که به تازگی در اپ استور آماده عرضه شده به کاربران خود در مناطقی خاص اجازه ثبت سفارش اینترنتی ماریجوانا و مشتقات قانونی ماده کانابیس را ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن تاکید زیادی کرده که فقط خدمات خود را در ایالت‌هایی از آمریکا که ماریجوانا در آن‌ها آزاد است، ارائه می‌کند.

کاربران در ایالت‌های تایید شده می‌توانند با ثبت سفارش ماریجوانا و دیگر مشتقات کانابیس، ماده مورد نظر خود را خریداری کرده و مقابل درب خانه دریافت کنند.

این اپلیکیشن برای ارائه خدمات خود از کاربران اطلاعاتی نظیر هویت قانونی، اطلاعات شهروندی و اطلاعات پرداخت دریافت می‌کند تا مطمئن شود که سن خریداران ماریجوانا بیشتر از ۲۱ سال باشد. گفتنی است که در بسیاری از ایالت‌های آمریکا مصرف ماریجوانا، سیگار و الکل توسط افراد زیر ۲۱ سال غیرقانونی است.

گفتنی است که Eaze تا پیش از این خدمات خود را از طریق وب سایت و وب اپلیکیشن به کاربران ارائه می‌داد که حالا با ارائه اپلیکیشن در اپ استور، روند خرید اینترنت ماریجوانا راحتتر شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420