لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Blackb0x ابزار جدید برای جیلبریک کردن اپل تی وی

Blackb0x ابزار جدید برای جیلبریک کردن اپل تی وی

ابزار Blackb0x که به تازگی آماده عرضه به کاربران حرفه‌ای شده امکان جیلبریک کردن اپل تی وی را به کاربران ارائه می‌دهد. این ابزار البته صرفا برای اپل تی وی‌های قدیمی توسعه داده شده است.

این ابزار باعث می‌شود تا افراد حرفه‌ای بتوانند اپل تی وی‌های مدل قدیمی را جیلبریک کرده و از‌ان طریق امکانات بیشتری را روی این محصولات داشته باشند. این ابزار صرفا با مک او اس کار می‌کند و به همین دلیل به منظور جیلبریک اپل تی وی کاربران باید یک کامپیوتر مک را در اختیار داشته باشندو از آن طریق اقدام به دانلود و اجرای ابزار مربوطه کنند.

گفتنی است که این ابزار در وب‌سایت iDownloading Blog آماده عرضه شده است و کاربران می‌توانند از همین حالا آن را دانلود و استفاده کنند.

اپل تی وی‌های قابل جیلبریک از طریق این ابزار شامل نسخه ۳، ۲ و ۱ هستند که با شماره مدل‌های A1469، A1427 و A1378 هستند که از این طریق امکان نصب نرم افزارهای تغییر یافته و امکاناتی بهتر را به کاربران می‌دهد.

همچنین لازم به ذکر است که استفاده از این ابزار و به طور کلی جیلبریک کردن محصولات اپل ممکن است باعث ایجاد اختلال در عملکرد کلی دستگاه شود. اپل شدیدا کاربران را از جیلبریک کردن باز می‌دارد و در عین حال این شرکت هیچ خدماتی را به کاربرانی که اقدام به استفاده از ابزارهای جیلبریک می‌کنند ارائه نمی‌دهد.

علاوه بر این بسیاری از تعمیرکاران و مراکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات اپل هیچ اقدامی برای برطرف کردن مشکلات احتمالی پس از جیلبریک کردن دستگاه‌ها انجام نمی‌دهند. جیلبریک ممکن است باعث کند شدن یا حتی خرابی کامل دستگاه شود که در بسیاری از اوقات عملی غیرقابل بازگشت خواهد بود.

گفتنی است که این ابزار به صورت عمومی در دسترس است، اما بهتر است صرفا روی دستگاه‌هایی مورد استفاده قرار گیرند که خرابی آن‌ها اختلالی در زندگی روزمره دیجیتالی ایجاد نمیکنند و معادل‌هایی برای آن‌ها وجود داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420