لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نظر کاربران در مورد حذف تاچ بار از مک بوک پرو چیست؟

نظر کاربران در مورد حذف تاچ بار از مک بوک پرو چیست؟

اوایل هفته جاری گزارشی تحلیلی منتشر شد که در آن اعلام شده بود که شرکت اپل در سال ۲۰۲۲ میلادی تلاش دارد تا تاچ بار را از مک بوک پرو حذف کند. حال وب سایت 9to5mac در یک نظرسنجی جدید نظر کاربران در مورد این موضوع را پرسیده است.

تاچ بار در سال ۲۰۱۶ برای اولین بار رونمایی شد و به عنوان بخشی از رابط کاربری مک بوک پرو آماده عرضه شد. تاچ بار هرچند که اولین تلاش اپل برای آوردن تاچ آیدی به مک بوک‌ها بود، اما در سال ۲۰۱۸ بدون حضور این رابط لمسی نیز در مک بوک ایر سیستم احراز هویت مبتنی بر اثر انگشت خود را آماده ارائه کرده بود.

شرکت اپل تا به امروز پشتیبانی از تاچ بار را در مک بوک‌ها ادامه داده است. اما گزارش‌های اخیر نشان از آن دارند که شرکت اپل در تلاش برای حذف این رابط لمسی از مک بوک‌های جدید است که این موضوع در آینده نزدیک باعث تغییر در روند طراحی مک بوک‌ها می‌شود شایعات منتشر شده نشان داده که شرکت اپل تصمیم دارد تا درگاه‌های HDMI و کارت‌خوان SD را برای بار دیگر به مک بوک‌ها برگرداند. در این تغییرات طراحی، شرکت اپل اقداماتی نیز برای حذف تاچ بار خواهد کرد و به جای آن دکمه‌های Function عادی را به ردیف بالای کیبورد مک بوک‌ها اضافه خواهد کرد.

در نظرسنجی 9to5mac یک سوال ساده در مورد حذف این رابط کاربری پرسیده شده است که در نتیجه آن ۴۳.۲۸ درصد از کاربران اعلام کرده‌اند که از حذف تاچ بار رضایت دارند و از همان اول هم از این رابط کاربری خوششان نمی‌آمده است. ۳۹.۴۶ درصد از کاربران اعلام کرده‌اند که از تاچ بار خوششان می‌اید و از راضی به حذف آن از رابط کاربری مک‌های جدید نیستند. جالب اینجا است که ۱۴.۶۲ درصد از کاربران اصلا به حضور یا عدم حضور تاچ بار اهمیت نداده‌اند و هرگز هم تمایلی به استفاده از مک بوک‌های مبتنی بر این رابط کاربری نداشته‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420