لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آکادمی توسعه‌دهندگان اپل در عربستان راه‌اندازی شد

آکادمی توسعه‌دهندگان اپل در عربستان راه‌اندازی شد

شرکت اپل به تازگی شعبه‌ای از آکادمی توسعه‌دهندگان خود را در عربستان افتتاح کرده است. آکادمی اپل در این کشور قرار است وظیفه آموزش توسعه اپلیکیشن‌ها و موارد دیگر را برعهده داشته باشد.

این آکادمی که در شهر ریاض افتتاح شده وظیفه کمک به توسعه‌دهندگان عربستان و دیگر کشورهای خاورمیانه‌ای را دارد تا از آن طریق پشتیبانی بهتری را برای ساخت اپلیکیشن‌ها به توسعه‌دهندگان ارائه دهد. اپل با همکاری وزارت ارتباطات عربستان این مرکز را راه‌اندازی کرده است تا از آن طریق امکانات بهتری را به توسعه‌دهندگان اراسه دهد.

راه‌اندازی این مرکز برای توسعه‌دهندگان باعث می‌شود تا روند ساخت اپلیکشن‌ها در کشورهای خاورمیانه‌ای و به خصوص کشورهای عرب‌زبان به صورت بهینه‌تر و سریع‌تر انجام شود و مشکلات احتمالی که بر سر راه ساخت نرم افزارهای مختلف وجود دارد به شکلی ساده‌تر برداشته شود.

شرکت اپل تا پیش از این آکادمی‌های خود را در کشورهای دیگر نظیر کره جنوبی نیز راه‌اندازی کرده بود. این آکادمی‌ها باعث می‌شوند تا یادگیری ساخت اپلیکیشن‌، دریافت خدمات پشتیبانی از طرف شرکت اپل و توسعه دهندگان به کاربران و درآمدزایی از طریق فروش نرم افزار در کشورهای مختلف بهبود پیدا کند.

اپل میلیون‌ها دستگاه‌ها را در سراسر جهان به فروش رسانده است و در هر کشور جهان بسیاری از افراد از دستگاه‌های این شرکت استفاده می‌کنند. راه اندازی این مراکز باعث می‌شود تا کیفیت اپلیکیشن‌های در حال توسعه بهبود پیدا کند و از طرف دیگر ساخت اپلیکیشن برای آیفون و آیپد به یک کسب و کار مستقل برای همه افراد حرفه‌ای در جامعه تبدیل شود.

آکادمی اپل راه‌کار اولیه شرکت اپل برای بهبود و تسهیل روند ارائه خدمات نرم افزاری به کاربران و توسعه دهندگان یک کشور است که از طریق آن علاوه بر اشتغال‌زایی، تجربه کاربری محصولات اپل نیز در این مناطق بهبود پیدا می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420