لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تغییرات ارائه شده در بتای پنجم آی او اس ۱۴.۷ کدام است؟

تغییرات ارائه شده در بتای پنجم آی او اس ۱۴.۷ کدام است؟

اپل اخیرا پنجمین نسخه بتای آپدیت جدید آی او اس ۱۴.۷ به همراه معادل آیپداواس آن را برای توسعه‌دهندگان و آزمایش‌کنندگان بتای عمومی منتشر کرده است. این به‌روزرسانی دو هفته بعد از انتشار چهارمین آپدیت آماده عرضه شده است.

کاربران می‌توانند پنجمین نسخه بتای آپدیت جدید آی او اس ۱۴.۷ و آیپداواس ۱۴.۷ را از طریق Apple Developer Center و روش OTA یک آیفون یا آیپد دانلود و نصب کنند. آزمایش‌کنندگان بتا عمومی بعد از نصب پروفایل از وب‌سایت رسمی اپل، می‌توانند آن را دانلود کنند.

آپدیت‌های جدید آی او اس 14.7 و آیپد او اس 14.7 بر بهبود و پیشرفت عملکرد کلی سیستم عامل و رفع باگ‌ها و مشکلات امنیتی متمرکز بوده، همچنین این نسخه موجب رفع اشکال‌هایی شده که در آی او اس ۱۴.۶ بررسی و بر طرف نشده‌ و برخی ویژگی‌های جزئی هم در آن اضافه شده است.

اپل قبلا با انتشار نسخه آی او اس ۱۴.۷ رتبه بندی کیفیت آب و هوا را در اپلیکیشن Weather اضافه کرده بود که در برخی کشورها فعال است. اکنون اپل در آپدیت جدید iOS 14.7 و iPadOS 14.7 ویژگی شاخص کیفیت هوا را در کشورهایی از جمله هلند، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و کانادا نیز فعال کرده است. با این اپلیکیشن کاربران می‌توانند از کیفیت هوایی که تنفس می‌کنند مطلع شوند.

اگر این آپدیت با نرم افزار هوم پاد 14.7اجرا شود، آی او اس 14.7 به اپلیکشن Home اجازه می‌دهد که تایمرهای مختلفی را روی یک هوم پاد یا هوم پاد مینی تنظیم کند.

به طور کلی در آپدیت iOS 14.7 قابلیت تغییر زمان سنج هوم پاد از طریق اپلیکیشن هوم اضافه شده است که زیر قسمت

HomePod Alarms قرار دارد. کاربران می‌توانند با انتخاب اسم برای زمان سنج خود شمارش معکوس را از طریق این اپلیکیشن مشاهده کرده و با یک ضربه آن را متوقف کنند.

علاوه بر این برخی کاربران با تخلیه بیش از حد باتری در آی او اس 14.6 مواجه بوده‌ند و گزارش‌هایی مبنی بر این مشکل مکررا مشاهده ‌شده است که اپل در آپدیت جدید مشکل خالی شدن باتری را رفع کرده است.

علاوه بر این در نسخه جدید بتا، شرکت اپل مشکل خاموش شدن وای فای در زمان اتصال به برخی از شبکه‌های وای فای را برطرف کرده است. این مشکل تا پیش از این سروصدای زیادی به پا کرده بود که البته در به روزرسانی جدید شرکت اپل بدون هیچ ادعایی این مشکل را برطرف کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420