لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

طراحی آیفون 13 در تصاویر ماکت‌های جدید مشخص شد

طراحی آیفون 13 در تصاویر ماکت‌های جدید مشخص شد

اخیرا یک شرکت سازنده قاب چینی، تصاویری از قالب مناسب برای ساخت قاب آیفون 13 را در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر کرده است.

برخی سازندگان اکسسوری گوشی‌های هوشمند مشغول طراحی و تولید قاب مبتنی بر مدل‌های شاسی برای آیفون 13 هستند که ظاهرا اطلاعات پیشرفته‌ای درباره اندازه دستگاه‌های پرچم‌دار آینده اپل ارائه می‌کند.

Benks شرکت چینی سازنده معروف قاب برای تلفن‌های هوشمند، اخیرا تصاویری از قالب‌های قاب آیفون جدید را در Weibo به اشتراک گذاشته است. دو افشاگر دیگر بلافاصله این تصاویر را در توییتر منتشر کرده، ضمن اینکه عکس‌ها چهار مدل آیفون 13 قابل پیش بینی را مشابه با مدل‌های 12 نشان می‌دهند.

این چهار مدل آیفون در اندازه‌های 5.4 اینچ، 6.1 و 6.7 اینچ با دو مدل استاندارد پرو در اندازه 6.1 اینچ عرضه خواهد شد.

طبق تصاویر منتشر شده، تفاوت عمده‌ای در آیفون‌های جدید ایجاد خواهد شد که شامل ناچ کوچکتر در جلو، قرار گرفتن دوربین‌های دوگانه در عقب که لنزهای آن به صورت اریب روی آیفون 13 مینی و آیفون 6.1 اینچی قرار گرفته‌‌اند به همراه دوربین بزرگ که در مدل 13 پرو مکس وجود خواهد داشت.

تصاویر منتشر شده از طراحی آیفون 13 نشان می‌دهد که آیفون جدید دارای طراحی کلی ضخیم‌تر و دروبین‌ بزرگ‌تر در مدل‌های پرو و پرو مکس است.

ماژول‌های دوربین بزرگتر احتمالا به دلیل شایعه عرضه قابلیت سنسور شیفت برای همه مدل‌های سری جدید و قابلیت‌های پیشرفته اولتراواید در آیفون 13 پرو و پرو مکس عرضه خواهد شد.

این سازنده قاب اغلب مدل‌های خود را بر اساس شایعات و موارد فاش شده طراحی می‌کند، بنابراین تصاویری که این سازنده قاب به اشتراک گذاشته طراحی احتمالی آیفون 13 را نشان می دهد و قطعی نیست.

با وجود همه اطلاعاتی که از ویژگی‌های آیفون جدید در دست است، احتمال می‌رود اپل در بازه زمانی سپتامبر محصول جدید خود را عرضه کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373