لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس ۱۴.۷ باگ نام وای فای را برطرف کرد

آی او اس ۱۴.۷ باگ نام وای فای را برطرف کرد

شرکت اپل به تازگی آی او اس ۱۴.۷ را منتشر کرده و طی آن باگ مربوط به خاموش شدن وای فای آیفون در زمان اتصال به شبکه با SSID خاص را برطرف کرده است.

تا پیش از این گزارش‌هایی مبنی بر اختلال در کارکرد آیفون‌ها به شبکه با SSID با نام %p%s%s%s%s%n منتشر شده بود که برای بسیاری از کاربران عجیب به نظر می‌رسید. اما حالا شرکت اپل در توسعه و عرضه آی او اس ۱۴.۷ این مشکل را برطرف کرده است و محدودیت‌های مربوط به استفاده از این نام را برداشته است.

خبرهای جدیدتر نیز نشان داده بودند که آی او اس به نام SSID دیگری نیز حساسیت دارد و باعث اختلال در کارکرد این شبکه ارتباطی در آیفون می‌شود. اپل با انتشار آی او اس ۱۴.۷ این مشکل را برطرف کرده است و حالا نام‌های مشابه با این SSID دیگر با مشکل خاموش شدن ناگهانی وای فای مواجه نمی‌شوند.

اپل در حالی آی او اس ۱۴.۷ را همراه با رفع این باگ کاربردی ارائه داده که هیچ توضیحی در مورد خرابی رخ داده و دلیل آن را ارائه نداده است و معلوم نشده که این مشکل از کجا نشات گرفته است. در حقیقت هیچ یک از کاربران در حال حاضر دلیل قطعی برای بروز این عدم عملکرد درست را نمی‌دانند و معلوم نیست که ریشه بروز این مشکل از کجا بوده است. شرکت اپل این باگ را در سکوت خبری برطرف کرده است.

این نسخه از همین حالا به صورت عمومی در اختیار تمامی کاربران دستگاه های پشتیبانی شده قرار گرفته است و تمامی کاربران می‌توانند این نسخه را دریافت کنند. برای دریافت این نسخه کافی است دستگاه مورد نظر شارژ کافی را داشته باشد و از طریق روش OTA با اتصال به اینترنت پر سرعت مبتنی بر ارتباط وای فای به بخش Software Update را در تنظیمات وارد کرده و از آن طریق نسخه جدید را برای برطرف کردن مشکل یاد شده دریافت کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420