لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عمر باتری فوق العاده مک M1 مدیران اپل را به اشتباه انداخت

عمر باتری فوق العاده مک M1 مدیران اپل را به اشتباه انداخت

یکی از مدیران شرکت اپل به تازگی ادعا کرده عمر باتری مک M1 آنقدر فوق العاده بوده که در نگاه اول تمامی تیم کاری اپل به اشتباه فکر می‌کردند که نشانگر سطح شارژ باتری خراب است.

Bob Borchers نایب رئیس بخش بازاریابی اپل طی مصاحبه اخیر که با Tom’s Guide انجام داده ادعا کرده که در زمان تست‌های اولیه همه تیم کاری اپل فکر می‌کردند که نشانگر باتری در مک M1 با مشکل مواجه شده است و کاهش سطح شارژ باتری را نشان نمی‌دهد.

مهم‌ترین مشخصه‌ای که در مک ‌M1 وجود دارد به عمر باتری آن مربوط است. مک بوک پروی جدید با این تراشه بین ۱۶ تا ۲۵ ساعت در تست‌های وب‌گردی تنها با یک شارژ دوام آورد. این در حالی است که مدل‌های مبتنی بر اینتل نهایتا ۱۰ ساعت و ۲۱ دقیقه پاسخگو بودند. این یک تفاوت بزرگ است و عمر باتری دو تقریبا به دو برابر رسیده است.

زمانی که ما برای اولین بار با مک M1 مواجه شدیم، برای چند ساعت با آن کارکردیم و متوجه شدیم که نشانگر باتری هیچ تغییری نکرده است و به خود گفتیم که این یک باگ است و نشانگر باتری احتمالا مشکل دارد. وفتی موضوع را مطرح کردیم تیم کوک به ما خندید و گفت هیچ مشکلی وجود ندارد، دستگاه باید همانطوری که انتظار داریم کار می‌کند.

اپل با تولید مک بوک‌های جدید با تراشه M1 که مبتنی بر معماری ARM است تلاش کرده تا امکانات پردازشی بسیار فوق العاده ای را در کنار عمر باتری بیشتر در اختیار کاربران قرار دهد. این موضوع باعث شده تا مصرف انرژی در پردازنده کاهش پیدا کند و در عین حال قدرت پردازشی مک بوک‌ها نیز بهینه سازی شود که در نهایت این محصول به یک ابزار بسیار کارآمد برای کاربران تبدیل شود. شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی احتمالا نسخه بهبود یافته از مک بوک‌های خود را با پردازنده M1X آماده عرضه به بازار می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420