لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد پرو ۲۰۲۲ در سایز ۱۱ نیز مجهز به نمایشگر Mini LED خواهد بود

آیپد پرو ۲۰۲۲ در سایز ۱۱ نیز مجهز به نمایشگر Mini LED خواهد بود

مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل به تازگی اعلام کرده که شرکت اپل در سال آینده تصمیم به تجهیز آیپد پرو ۲۰۲۲ با سایز ۱۱ به نماشگر Mini LED کند.

بر اساس یادداشتی که اخیرا مینگ چی کو منتشر کرده، شرکت اپل در تلاش است تا تمامی آیپدهای پرو در سال ۲۰۲۲ را مجهز به نمایشگرهای با کیفیت کند. شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ نمایشگرهای Mini LED را تنها در آیپد ۱۲.۹ اینچ ارائه داد و نسخه ۱۱ اینچ این محصولات مجهز به نمایشگرهای عادی بود.

این گزارش در حالی منتشر شده که مارک گورمن، تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ تا پیش از این نیز طی مقاله‌ای پیش بینی مشابهی کرده بود و علاوه بر نمایشگر Mini LED به این موضوع اشاره کرده بود که شرکت اپل در تلاش برای استفاده از پنل‌های شیشه‌ای در قسمت های پشتی آیپد پرو ۲۰۲۲ است که از آن طریق بتواند قابلیت شارژ بی‌سیم را به این محصولات اضافه کند. گفتنی است که شرکت اپل با توجه به این شایعات تصمیم دارد تا آیپدهای پرو را در سال ۲۰۲۲ دستخوش تغییراتی بزرگ کند که از آن طریق امکاناتی بهینه تر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

مینگ چی کو این گزارش را برای سرمایه‌گذاران شرکت اپل منتشر کرده است تا آن‌ها دیدگاه بهتری نسبت به محصولات آینده شرکت اپل داشته باشند. با این حال گزارش یاد شده برای طرفداران محصولات اپل نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و آن‌ها نیز خواهند دانست که شرکت اپل در سال ۲۰۲۲ آیپدهای پرو را با چه امکاناتی آماده عرضه می‌کند.

پیش بینی می‌شود که شرکت اپل در سال ۲۰۲۲ تغییرات کلی در روند تولید آیپدها انجام دهد که صرفا مربوط به سری پروی این محصولات نخواهد بود و اپل آیپد نسل ۹، آیپد ایر و آیپد مینی را نیز با امکاناتی بهبود یافته آماده عرضه به بازار خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420