لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت‌های جدید باعث اختلال در عملکرد هوم پاد می‌شوند

آپدیت‌های جدید باعث اختلال در عملکرد هوم پاد می‌شوند

بسیاری از کاربران هوم پاد اخیرا با مشکل قطع ناگهانی این اسپیکر هوشمند مواجه شده‌اند. برخی از بررسی‌ها نشان می‌دهد که آپدیت 14.6 یا 15 باعث اختلال در عملکرد هوم پاد شده است.

با توجه به گزارش‌های متعدد کاربران هوم پاد در شبکه‌های اجتماعی ردیت و توییتر، به نظر می‌رسد که عملکرد نسل اول هوم پاد با اختلالاتی مواجه شده و ناگهان متوقف می‌شود. هوم پادهایی که دارای این مشکل هستند، نسخه بتای ۱۵ را برای نرم افزار این اسپیکر دریافت کرده بودند، اما برخی هم با همان نرم افزار 14.6 هم شاهد این مشکل بوده‌اند.

شکایت دیگر که توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت تهیه شده به موارد قابل توجهی در اختلال عملکرد این اسپیکر اشاره می‌کند. یکی از کاربران گفته که قسمت بالای هوم پاد او گرم شده که احتمالا به برد مدار منطقی دستگاه مربوط است.

کاربر دیگری که آپدیت 14.6 را روی دستگاه خود نصب کرده از قطع ناگهانی هوم پاد شکایت کرده، تنظیم مجدد موجب شد LED قرمز شود ولی مشکل اصلی را برطرف نکرد.

موارد دیگری از جمله دو هوم پاد که آپدیت 14.6 را اجرا می‌کردند، یکی از آن‌ها ناگهان از کار افتاد. مواردی مثل گرم شدن بسیار گزارش شده و دیگر اینکه تنظیم مجدد تاثیری بر راه‌اندازی هوم پادها نداشته است.

برخی شکایت‌ها مربوط به اتصال هوم پادهای استریو به اپل تی وی است که نسخه آپدیت شده tvOS 14.6 را اجرا می‌کنند.

یک تکنیسین ارشد اپل به کاربری توصیه کرده که هوم پاد خود را از برق کشیده و تا دریافت اپدیت بعدی از آن استفاده نکند. افرادی که از آپدیت 14.6 شکایت داشته‌اند، اظهار کرده‌اند که پشتیبانی اپل تاکنون کمکی به آن‌ها نکرده است.

ظاهرا خرابی‌ها بیشتر مربوط به آپدیت 14.6 بوده که ممکن است یک مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری باشد که در نهایت اپل احتمالا برای رفع آن کاری خواهد کرد.

در حال حاضر توصیه شده از نرم افزار بتای هوم پاد استفاده نشود و سایر کاربران برای جلوگیری از خرابی هوم پاد خود، بهتر است از حالت استریوی دوگانه در این اسپیکرها استفاده نکنند تا اینکه اطلاعات آپدیت جدید برای رفع مشکلات منتشر شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420