لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین آیپد OLED اپل سال 2023 عرضه خواهد شد

اولین آیپد OLED اپل سال 2023 عرضه خواهد شد

زنجیره‌های تامین شرکت اپل در جدیدترین گزارش فروش سه ماهه خود به عرضه آیپد OLED اپل در سال 2023 میلادی اشاره کرده‌اند.

اپل قرار است در سال ۲۰۲۳ میلادی با یک آیپد AMOLED در سایز 10.9 اینچ وارد بازار خواهد شود، گرچه گزارش‌های قدیمی‌تر خبر از معرفی و عرضه یک آیپد ایر می‌دادند.

شایعات زیادی مبنی بر تمرکز اپل روی یک آیپد با نمایشگر OLED وجود دارد و برخی از آن‌ها بر توسعه این فناوری تاکید می‌کنند.

در حال حاضر نمایشگرهای OLED اپل محدود به آیفون‌ها، اپل واچ و مک بوک پرو تاچ بار بوده، ضمن اینکه اپل در تلاش است تا نمایشگر OLED را در مک‌ها و آیپدها به کار ببرد.

اکثر شایعات شنیده شده قبل از گزارش پیش بینی زنجیره‌های تامین شرکت اپل بوده که از عرضه آیپد OLED در سال 2022 خبر می‌دهد. وب‌سایت کره‌ای The Elec اخیرا گفته که اپل در سال 2022 یک آیپد 10.8 اینچی با نمایشگر OLED را عرضه خواهد کرد، همچنین در ماه مارس مینگ چی کو گفت که احتمالا اپل سال آینده استفاده از نمایشگر OLED را شروع خواهد کرد.

پیش بینی نشریه دیجی‌تایمز هم احتمال عرضه آیپد OLED برای سال 2022 را نشان می‌دهد، این نشریه می‌گوید سایت‌هایی مثل ETNews به اطلاعات زنجیره تامین متکی هستند.

مینگ چی کو گفته که اولین آیپد OLED اپل به جای آیپد پرو، یک آیپد ایر است، زیرا اپل ممکن است همچنان فناوری مینی ال ای دی را برای آیپد پرو خود استفاده کند. گرچه چندین گزارش‌ منتشر شده در مورد آیپد OLED مشخص نکرده که از نوع آیپد ایر باشد، اما اغلب پیش بینی‌های کو درست از آب در می‌آید.

فناوری OLED گران قیمت است و تا به حال به آیفون و اپل واچ محدود بوده که موجب بهبود روشنایی، افزایش کنتراست، تاریکی عمیق‌تر و زاویه‌های دید وسیع‌تر می‌شود.

گزارش زنجیره‌های تامین شرکت اپل نشان می‌دهد که در کنار شایعات مک بوک پرو، اپل احتمالا در آینده تاچ بار را حذف خواهد کرد، همچنین ممکن است در سال جاری میلادی اپل OLED Touch Bar را حذف و به جای آن از کلیدهای کاربردی استاندارد استفاده کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420