لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نینتندو سوئچ جدید با نمایشگر OLED رونمایی شد

نینتندو سوئچ جدید با نمایشگر OLED رونمایی شد

شرکت نینتندو نسل جدید و بهبود یافته کنسول نسل هشتمی خود را رونمایی کرد. نینتندو سوئیچ جدید با نمایشگر OLED به همراه نمایشگر ۷ اینچی رونمایی شده است. نینتندو سوئیچ OLED نام این مدل جدید است.

این محصول به شکلی کاملا غافلگیرانه و بدون هیچ پیش زمینه قبلی رونمایی شد. البته تا پیش از این شایعاتی در مورد رونمایی و عرضه نیتندو سوئچ پرو منتشر شده بود که ادعاهای مدیر بازاریابی نینتندو دست ردی بر سینه این شایعات بود. با این حال این نینتندو سوئیچ جدید از همین حالا رونمایی شده و آماده عرضه به بازار جهانی است.

نینتندو سوئیچ جدید هر چند که کنسولی از نسل نهم به حساب نمیایدَ، اما امکان اجرای بازی‌ها با کیفیت 4K را برای کاربران خود فراهم می‌کند. افزایش ابعاد نمایشگر نیز در بهبود تجربه اجرای این بازی نیز تاثیر بسزایی داشته است. این در حالی است که نینتندو سوئچ عرضه شده تا پیش از این نهایتا امکان اجرای بازی‌ها با کیفیت تصویر نهایتا 1080p را داشت.

خبرهای منتشر شده از این محصول نشان می‌دهد که کنسول جوی‌کان تعبیه شده در سوئیچ جدید هر چند که از نظر ظاهری دستخوش تغییراتی شده است، اما از نظر عملکرد دقیقا با دستگاه‌های پیشین سازگار است.

تعبیه پردازنده و رم بهبود یافته نیز باعث شده تا بازی‌ها با کیفیت بهتر و البته روان تر از گذشته اجرا شوند و کاربران محدودیت کمتری در زمینه اجرای بازی‌های سنگین داشته باشند.

نینتندوی جدید درحالی رونمایی شده که شرکت‌های رقیب این کمپانی ژاپنی یعنی سونی و مایکروسافت کنسول‌های نسل نهمی خود را رونمایی کرده‌اند. اما حالا به نظر می‌رسد که شرکت نینتندو همانند سابق اعتقادی به رقابت همزمان با این شرکت‌ها را ندارد و به صورت کاملا مستقل در بازار کنسول‌های بازی فعالیت می‌کند.

نینتندو تا به امروز بیش از ۳۰ میلیون واحد از بازی‌های محبوبی مثل Animal Crossing را در سراسر جهان به فروش رسانده است که همین موضوع نشان دهنده موفقیت این شرکت در زمینه فعالیت به صورت مستقل در بازار کنسول‌های بازی و گیم‌های اختصاصی بوده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420