لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قانون جدید آمریکا، اپل را برای انحصاری کردن تعمیر آیفون محدود می‌کند

قانون جدید آمریکا، اپل را برای انحصاری کردن تعمیر آیفون محدود می‌کند

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا درصدد امضای پیش‌نویس یک فرمان جدید برای محدودسازی برخی از شرکت‌ها نظیر اپل در زمینه انحصاری کردن تعمیر محصولات محصولات است. در صورت امضای این فرمان اپل باید حق تعمیر آیفون را به تمامی کاربران خود بدهد.

خبرگزاری بلومبرگ به تازگی گزارشی جدید را منتشر کرده که طی آن مشخص شده که دولت آمریکا در حال آماده‌سازی یک قانون جدید برای اجرا است که از طریق آن حق تعمیر را به تمامی تعمیرکاران و البته کاربران می‌دهد. این قانون جلوی تولیدکنندگان برای محدود کردن مصرف‌کنندگان در زمینه تعمیر دستگاه‌ها را می‌گیرد. این قانون همچنین تولیدکنندگان را مجبور می‌کند تا محدودیت‌های ارائه خدمات تعمیراتی به صورت انحصار طلبانه را بردارند.

قوانین مشابه با این فرمان تا پیش از این نیز توسط ایالت‌های مختلف اجرایی شده بود، اما این قانون در صورت اجرایی شدن، حق تعمیر آیفون و دستگاه‌های دیگر توسط هر تعمیرکاری را در سراسر ایالات متحده محفوظ خواهد دانست و از آن طریق شرکت‌های فناوری را از ارائه خدمات به صورت انحصاری منع خواهد کرد.

سخنگوی دولت آمریکا اعلام کرده که این قانون باعث می‌شود تا چرخه اقتصادی برای ارائه خدمات تعمیر به مصرف‌کنندگان و ایجاد هرچه بهتر بازار رقابلیت به صورت بهینه‌تری عمل کند.

اپل یکی از مهم‌ترین شرکت‌های محدودکننده فعالیت تعمیراتی محصولات خود است. این شرکت بارها از طریق قوانین سفت و سخت داخلی کاربران را از ارائه دستگاه‌ها به تعمیرکاران متفرقه منع می‌کند و در صورت تعمیر توسط افراد ناشناس، هیچ خدمات دیگری را به کاربران محصولات ارائه نمی‌دهد. این قانون شرکت اپل با واکنش‌های منفی زیادی مواجه شده است که مهم‌ترین آنها در اتحادیه اروپا باعث محدود کردن این شرکت از فعالیت‌های انحصارطلبانه بوده است.

با وجود این قوانین بسیاری از کاربران امید دارند که محدودیت‌های تعمیراتی شرکت اپل در این زمینه برداشته شود و شرکت اپل به تمامی کاربران خدمات خود را ارائه دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420