لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ۱۳ مینی در کارخانه‌های فاکس کان و پگاترون اسمبل می‌شود

آیفون ۱۳ مینی در کارخانه‌های فاکس کان و پگاترون اسمبل می‌شود

بر اساس گزارش جدید خبرگزاری دیجی تایمز کارخانه پگاترون همچنان قرار است همانند سال گذشته به عنوان تولید کننده اصلی آیفون ۱۳ مینی شناخته شود. با این حال اپل بخشی از تولید این محصول را در اختیار کارخانه فاکس کان قرار خواهد داد.

این خبرگزاری اعلام کرده که پگاترون از همین حالا سفارش تولید نسل بعدی آیفون ۵.۴ اینچی را دریافت کرده و در حال آماده سازی این محصول برای عرضه در بازار جهانی است.

این گزارش در حالی منتشر شده که شرکت اپل در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ میلادی موفقیت زیادی در زمینه فروش آیفون ۱۲ مینی نداشته است که این مسئله باعث شد تا در نهایت شرکت اپل تصمیم به توقف تولید این محصول به صورت زودهنگام بگیرد. با این حال شرکت اپل در تلاش است تا در سال ۲۰۲۱ میلادی نیز برای بار دیگر شانس خود را در زمینه تولید تلفن‌های هوشمند کوچک امتحان کند. با این حال این شرکت هنوز تصمیم دقیقی برای تولید ایفون‌های ۵.۴ اینچی در سال ۲۰۲۲ میلادی نگرفته است و معلوم نیست که فرایند تولید این محصول را برای بار دیگر ادامه می‌دهد یا این محصول از مجموعه آیفون‌های هر سال حذف می‌شوند.

پگاترون دومین تولید کننده آیفون‌ها برای شرکت اپل است، با این حال شرکت اپل حجم همکاری خود با این شرکت را به دلیل بدرفتاری با کارکنان کاهش داده است. به همین دلیل بخشی از آیفون‌های کوچک سال جاری را قرار است فاکس کان تولید کند. شرکت اپل احتمالا منتظر دریافت نتیجه و بازدهی فروش آیفون ۱۳ مینی است تا از ان طریق بتواند در مورد نسل بعدی تلفن‌های هوشمند خود در سال ۲۰۲۲ میلادی تصمیم‌گیری کند.

دیجی تایمز هنوز سفارش تولید آیفون ۱۳ مینی را به LuxShare نداده است. این در حالی است که LuxShare سومین کارخانه تولید‌کننده آیفون است و در سال ۲۰۲۰ نیز وظیفه تولید بخشی از این محصولات را در اختیار داشت. به نظر می‌رسد که شرکت اپل در برخلاف سال گذشته، در امسال همکاری خود با پگاترون را افزایش می‌دهد و پس از آن سفارش اسمبل برخی از آیفون‌ها را به LuxShare خواهد داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373