لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تراشه M2 در سال ۲۰۲۲ در مک بوک ایر با طراحی متفاوت تولید و عرضه خواهد شد

تراشه M2 در سال ۲۰۲۲ در مک بوک ایر با طراحی متفاوت تولید و عرضه خواهد شد

شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال ۲۰۲۲ تراشه M2 را در مک بوک ایر آماده عرضه کند. این شرکت همچنین مک بوک‌های سال آینده را با طراحی کاملا متفاوت تولید و آماده عرضه خواهد کرد.

این اطلاعات توسط یکی از افشاگران محصولات اپل نشان داده که این کمپانی تلاش دارد تا طراحی جدید از کامپیوترهای مک بوک ایر را آماده عرضه به بازار کند. این افشاگر با نام کاربری Dylandkt در توییتر فعالیت می‌کند که اعلام کرده علاوه بر بهینه‌سازی‌های مربوط به طراحی بدنه، مک بوک ایر ۲۰۲۲ قرار است مجهز به تراشه M2 نیز باشد. این تحلیلگر همچنین در توییت خود ادعا کرده که شرکت اپل در تلاش است تا در سال آینده مک بوک ایر را به طراحی رنگی و مشابه آنچه تا پیش از این در آیپد نسل ۷ و آیمک ۲۰۲۱ دیده شده آماده عرضه به بازار کند.

متن توییت این افشاگر به این شرکت است:

خواستم جزئیات در مورد تراشه نسل بعدی M2 (با M1X که قرار است نسخه بهینه و بهبود یافته M1 باشد اشتباه نشود) را با شما به اشتراک بگذارم. این پردازنده قرار است در نیمه اول سال ۲۰۲۲ در کنار مک بوک ایر رنگی آماده عرضه شود.

دیلان با انتشار این توییت اطلاعاتی بسیار ویژه در مورد تاریخ انتشار مک بوک ایر و موارد دیگر نظیر تراشه M2 را ارائه داده است. البته شایعات متفاوت دیگری که منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت اپل در تلاش است تا در سال جاری میلادی نسخه‌ای بهبود یافته از تراشه‌های اختصاصی خود را با عنوان M1X آماده عرضه کند و تمایلی به عرضه نسل بعدی این تراشه‌ها در کامپیوترهای مک ندارد.

گفتنی است که شرکت اپل در سال ۲۰۲۰ میلادی اقدام به رونمایی از پروژه اپل سیلیکون کرد و از همین حالا نیز این پروژه را به بهترین شکل ممکن اجرایی کرده است. این شرکت قرار است از سال ۲۰۲۲ میلادی فرایند استفاده از پردازنده‌های اینتل را در محصولات جدید خود به کلی کنار بگذارد. بر این اساس به نظر می‌رسد که M2 پایان دهنده عمر استفاده از تراشه‌های تولید شده توسط شرکت اینتل خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373