لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تمام مدل‌های آیفون ۱۴ مجهز به نمایشگر ۱۲۰ هرتز هستند

تمام مدل‌های آیفون ۱۴ مجهز به نمایشگر ۱۲۰ هرتز هستند

در حالی که برخی از شایعات نشان داده که شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ نمایشگرهای آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس را مجهز به قابلیت ۱۲۰ هرتز می‌کند، شایعات جدید نشان از آن دارند که این فناوری در تمامی مدل‌های میان‌رده و رده‌بالای آیفون ۱۴ در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد.

این شایعات تاکیید کرده‌اند که آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی فاقد نمایشگر ۱۲۰ هرتز خواهند بود، اما همچنان تاکید دارد که در سال ۲۰۲۲ و در زمان معرفی و عرضه آیفون ۱۴ اپل تمامی محصولات خود را مجهز به این فناوری خواهد کرد. دلیل این موضوع نیز نوپا بودن همکاری اپل با ال‌جی برسر تامین نمایشگرهای دارای فناوری LTPO است. این موضوع باعث شده تا شرکت اپل به منظور راه اندازی اولیه همکاری خود با ال جی بر سر تولید این تراشه‌ها حجم کمتری از این محصولات را سفارش دهد. با این حال اپل از سال ۲۰۲۲ میلادی فرایند تولید و سطح آماده‌سازی و عرضه نمایشگر‌های LTPO با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را افزایش می‌دهد و در نهایت تمامی مدل‌های آیفون ۱۴ را به این فناوری مجهز خواهد کرد.

افزایش رفرش ریت هرچند که باعث افزیش مصرف انرژی در دستگاه می‌شود، اما کیفیت بهتری را برای دیدن تصاویر دینامیک، مشاهده ویدیو‌های مختلف و موارد دیگر در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در صورت صحت داشتن این شایعات، احتمالا شرکت اپل در تلاش است تا از طریق همکاری با سامسونگ و ال جی به صورت همزمان سطح تولید نمایشگرهای آیفون ۱۴ را افزایش دهد.

خبرگزاری The Elec اعلام کرده که که شرکت اپل از سال ۲۰۲۱ میلادی اقدام به رونمایی و آماده سازی آیفون‌های دارای نمایشگر LTPS می‌کند که نسخه بهینه شده نمایشگر‌های LTPO خواهد بود. این نمایشگرها قرار است در آیفون‌های میان رده نظیر آیفون ۱۴ و ایفون ۱۴ مینی آماده عرضه شود. این نمایشگرها از فناوری OLED به همراه فناوری بهینه‌سازی شده دارای رفرش ریت بالا استفاده می‌کنند.

گفتنی است که شرکت اپل از سال ۲۰۱۷ فرایند همکاری بر سر نمایشگرهای آیفون را با شرکت سامسونگ آغاز کرده و تا به امروز نیز این شرکت کره‌ای به عنوان مهم‌ترین تولید کننده نمایشگر برای آیفون شناخته شده است. با این حال گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت اپل در تلاش است تا شرکت‌های دیگری نظیر ال جی و BOE را به عنوان جایگزین سامسونگ برگزیند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373