لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بزرگتر شدن دوربین آیفون ۱۳ پرو در تصویر قاب مشخص شد

بزرگتر شدن دوربین آیفون ۱۳ پرو در تصویر قاب مشخص شد

تصویر جدید منتشر شده از یک قاب احتمالی از آیفون‌های جدید نشان از بزرگتر شدن دوربین آیفون ۱۳ پرو دارد.

تصویر جدید منتشر اولین بار در شبکه اجتماعی چینی Weibo دیده شد که توسط برخی از کاربران توییتر نظیر DuanRui بازنشر شده است. در این تصاویر مشخص شده که شرکت اپل احتمالا در حال افزایش ابعاد دوربین ایفون ۱۳ است و تلاش دارد تا ماژول بیرون زده دوربین را در این تلفن هوشمند با سایز بزرگتری طراحی کند.

این موضوع البته تا پیش از این نیز توسط بسیاری از تحلیلگران نظیر مارک گورمن و مینگ چی کو تایید شده بود. این تحلیلگران اعلام کرده بودند که شرکت اپل در تلاش است تا ابعاد دوربین ایفون ۱۳ را افزایش دهد و از آن طریق امکانات بهتری نظیر استبلایز بهینه‌تر و سیستم‌های تشخیصی دیگر را در این محصولات بگنجاند. در این میان، طبق گزارش‌های منتشر شده تصاویری از ماکت آیفون ۱۳ نیز منتشر شده بود که نشان دهنده افزایش سطح ضخامت آیفون ۱۳ بود. این در حالی است که تصویر اخیر منتشر شده نشان دهنده افزایش ابعاد طول و عرض آیفون ۱۳ است.

البته مینگ چی کو هفته پیش ادعا کرده بود که شرکت اپل در تلاش است تا تمرکز ویژه‌ای روی بهبود لنز التراواید در ایفون‌های پرو ۲۰۲۱ کند و بر همین اساس تصویر اخیر منتشر شده نیز می‌تواند به عنوان یکی از نشانه‌های تایید ادعای مینگ چی کو مطرح شود. این موضوع باعث می‌شود تا آیفون‌های جدید امکانات بهتری در زمینه جذب نور در محیط‌های تاریک و نیمه تاریک داشته باشند و عکاسی در حالت شب را به شکلی بهینه بهبود دهند.

شرکت اپل احتمالا در جریان رویداد سپتامبر ۲۰۲۱ از آیفون ۱۳ رونمایی می‌کند. شایعاتی که تا به امروز در مورد دوربین آیفون ۱۳ مطرح شده در گام اول نشان از تغییر چیدمان لنز در مدل‌های میان‌رده و در گام دوم نشان دهنده افزایش ابعاد کلی دوربین و فاصله لنزها در نسخه‌های پرو و گران قیمت این محصولات است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373