لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپکس لجند در زمان اجرای بازی‌های چند نفره هک شد

اپکس لجند در زمان اجرای بازی‌های چند نفره هک شد

اخیرا بازیکنان اپکس لجند پیام‌هایی با عنوان Save Titanfall مرتبط با بازی تایتان‌فال دریافت کرده که مانع از ورود آن‌ها به بازی‌های بعدی می‌شود.

بازی اپکس لجند در سبک بتل رویال که توسط کمپانی Respawn Entertainment توسعه یافته با بیش از 100 میلیون بازیکن منحصر به فرد و بیش از 300 هزار بازیکن در یک زمان ثابت کرده که یکی از بازی‌های مهم سبک بتل رویال است. این بازی ماه مه و در پلتفرم استیم بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مشکلی که در مورد بازی‌های قبلی تایتان‌فال وجود دارد اکنون بر اپکس لجند تاثیرگذار شده است، گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد بازیکنان در حین اجرای بازی پیام‌هایی از هکرها با عنوان Save Titanfall دریافت می‌کنند.

Respawn توسعه دهنده بازی اپکس لجند ضمن تاکید بر این موضوع در توییتر گفت که از این مشکل مبنی بر جلوگیری از ورود بازیکنان به مسابقه آگاه بوده و فعالانه در حال بررسی تاثیرگذاری آن بر لیست پخش اپکس لجند است.

همچنین در یک توییت اعلام شده که این حملات اطلاعات شخصی بازیکنان را در معرض خطر قرار نمی‌دهد و اینکه تیم پشتیبانی در حال آزمایش و بررسی مشکل است. چند ساعت بعد توسعه دهنده با اطمینان اظهار کرد که مشکل اپکس لجند بر طرف شده است.

وقتی پیام Save Titanfall برای بازیکنان ارسال می‌شد، آنها نمی‌توانستند وارد بازی‌ها یا مسابقات جدید شوند، بنابر گزارش PC Gamer و Kotaku پیام‌ها برای بازیکنان PC، Xbox One و PS4 ظاهر شده است.

یکی از بازیکنان گفته از طریق کامپیوتر شخصی به بازی ملحق شده و در پایان بازی با پیامی با اشاره به وب‌سایت Save Titanfall مورد استقبال قرار گرفته است. او ادامه داده که بعد از رفع مشکل موفق شده چند بازی را بدون مشاهده پیام‌های عجیب و غریب یا مشکلات فراتر از آن انجام دهد.

Respawn در توییتر خود نوشته که در ماه‌‌های اخیر برای رفع برخی مشکلات مثل DDOS حمله به مجموعه تایتان‌فال، پیام‌های help is coming ASAP و the team is investigating را توییت کرده، اما مشکلات همچنان ادامه دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420