لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پوکمون گو پنجمین سال انتشار خود را جشن گرفت

پوکمون گو پنجمین سال انتشار خود را جشن گرفت

پوکمون گو به تازگی پنجمین سال انتشار خود را با یک رویداد ویژه در اپلیکیشن‌ خود جشن گرفته است.

بازی Pokémon GO پنج سال پیش در آیفون همراه با فناوری واقعیت افزوده راه‌اندازی شد و حالا به مناسبت پنجمین سالگرد این بازی شرکت نیانتیک توسعه دهنده که توسعه‌دهنده آن است، این روز را همراه با چندین رویداد درون برنامه‌ای جشن می‌گیرد.

از تاریخ سه شنبه ششم جولای (15 تیر) تا روز پنجشنبه 15 جولای (24 تیر)، گیمرها فرصت دارند کاراکتر پیکاچو پرنده با یک بالون به شکل عدد 5 را در طبیعت شکار کنند، همچنین کاراکتر Darumaka مکررا نمایش داده خواهد شد.

در جشن پنجمین سالگرد انتشار بازی پوکمون گو، آتش بازی یکی از برنامه‌های مفرح و مهیجی است که در این رویداد ارائه خواهد شد.

نیانتیک توسعه‌دهنده بازی رویدادهای درون بازی و پاداش‌های طی جشن را در یک پست وبلاگ به طور کامل شرح داده است. به بازیکنان توصیه شده که حین بازی و اجرای پوکمون گو نسبت به محیط اطراف خود آگاه باشند و به دلیل همه‌گیری کرونا، از دستورات مقامات بهداشت محلی پیروی کنند.

بازی پوکمون گو طی پنج سال گذشته چندین آپدیت بزرگ دریافت کرده که شامل یک بهبود و پیشرفت تجربه واقعیت افزوده، Raid Battles، تحقیقات میدانی و موارد بیشتری است.

این بازی به همراه PokéCoins و سایر خریدهای درون برنامه‌ای در اپ استور موجود بوده و علاقمندان می‌توانند آن را به طور رایگان دانلود کنند.

لازم به ذکر است که بازی Pokémon GO برای گوشی‌های همراه طراحی شده که ترکیبی از دنیای واقعی و مجازی را به نمایش می‌گذارد. در این بازی اطلاعات منطقه‌ای که بازیکن در آن قرار دارد و دوربین تلفن همراه مورد نیاز است، سپس موجوداتی به نام پوکمون روی نمایشگر موبایل خلق شده و مکانی که بازیکن در آن قرار دارد تبدیل به میدان بازی و رقابت می‌شود.

پوکمون گو یک بازی ویدیویی موبایلی به سبک واقعیت افزوده است که توسط شرکت آمریکایی نیانتیک و همکاری نینتندو ژاپن در سال 2016 ساخته شده

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420