لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل دو سال پیش از عرضه اپل واچ سرامیکی به دنبال ساخت آن بوده است

اپل دو سال پیش از عرضه اپل واچ سرامیکی به دنبال ساخت آن بوده است

اپل واچ سرامیکی به عنوان نسخه ادیشن و لوکس ساعت‌های هوشمند اپل در سال ۲۰۱۶ و همراه با سری ۲ این محصولات معرفی و عرضه شد، اما تصاویر اخیر از یک نسخه نمونه نشان از آن دارد که شرکت اپل دو سال قبل از رونمایی این محصول به دنبال تولید آن بوده است.

تصاویر منتشر شده از یک کلکسیونر که با نام کاربر DongleBookPro در توییتر فعالیت می‌کند نشان از آن دارد که شرکت اپل در همان سال اول رونمایی از اپل واچ به دنبال ساخت نسخه سرامیکی و لوکس این محصول بوده است. اپل در سال ۲۰۱۴ میلادی اپل واچ نسل اول را رونمایی کرد و پس از آن در سال ۲۰۱۶، یعنی دو سال بعد اقدام به رونمایی از اپل واچ سری ۱ و ۲ به صورت همزمان کرد که نسخه سرامیکی نیز از سری ۲ این محصولات بود.

تصاویر منتشر شده نشان‌دهنده ظاهر ابتدایی در نظر گرفته شده برای ساعت‌های هوشمند اپل واچ است. با این حال این محصول صرفا در مرحله ساخت نمونه اولیه باقی ماند و هرگز وارد چرخه تولید نشد. این ساعت هوشمند یک سیستم عامل ابتدایی دارد که هیچ شباهتی به واچ او اس امروزی ندارد، با این حال برخی از کارها نظیر مدیریت سطح صدا از طریق این ساعت هوشمند قابل انجام است و همین موضوع برای کلکسیونر صاحب این دستگاه جذابیت خاصی داشته است.

نکته مهم دیگر این است که این ساعت با بدنه سرامیکی مشکی ساخته شده است و در سال ۲۰۱۴ مورد تست و بررسی قرار گرفته است. این موضوع مشخصا نشان از آن دارد که شرکت اپل در سال ۲۰۱۴ میلادی شرایط را برای عرضه این محصول مناسب نمی‌دانسته و به همین دلیل نیز آن را از چرخه تولید خارج کرده است. با این حال شرکت اپل در سال ۲۰۱۶ میلادی اپل واچ سری ۲ با بدنه سرامیکی را تولید کرده است که با استقبال زیادی از کاربران نیز همراه شده است.

گفتنی است که تصاویر نمونه پیشین نشان از آن داشتند که شرکت اپل در سال ۲۰۱۷ میلادی و مشخصا در زمان تولید اپل واچ سری ۳ نیز تمایل به ساخت نسخه ادیشن سرامیکی مشکی رنگ این محصولات را داشته که در نهایت عرضه این محصول را نیز برای یک سال به عقب انداخته بود.

شرکت اپل پیش از تولید و عرضه محصولات مختلف، سفارش ساخت نمونه‌های اولیه آن‌ها را به کارخانه‌های مختلف می‌دهد و پس از انجام تست‌های اولیه آن‌ها را وارد چرخه تولید می‌کند. در این میان، بسیاری از نمونه‌های اولیه که هرگز وارد چرخه تولید نمی‌شوند از طرف اپل دور ریخته می‌شوند. این دستگاه‌های دور ریخته شده البته میان کلکسیونرها ارزش زیادی دارد و حتی بعضی از این دستگاه‌ها با قیمت‌های بسیار بالا در بازار سیاه کشورهای مختلف به فروش می‌رسند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420