لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نام آیفون ۱۳ برای بار دیگر تایید شد

نام آیفون ۱۳ برای بار دیگر تایید شد

اطلاعات منتشر شده از برخی از تامین‌کنندگان آیفون در کشورهای جنوب شرق آسیا نشان می‌دهد که شرکت اپل نام آیفون ۱۳ را برای تلفن‌های هوشمند بعدی خود انتخاب کرده است.

شرکت های عضو زنجیره تامین شرکت اپل اطلاعات زیادی را به خبرگزاری‌ها و بلاگ‌های مختلف داده‌اند که نشان از آن دارد که محصول بعدی اپل قرار است با عنوان آیفون ۱۳ به دنیا شناخته شود. گزارشی که امروز صبح توسط وب‌سایت 9to5mac منتشر شده نشان می‌دهد که منابع آگاه در فاکس‌کان نام آیفون ۱۳ را تایید می‌کنند. پگاترون نیز به عنوان یکی دیگر از تامین‌کنندگان شرکت اپل حتی خبر از وجود محصولی با عنوان آیفون ۱۳ مینی به میان آورده است.

این در حالی است که مدت‌ها است برخی از تحلیلگران نام آیفون ۱۲ اس را محتمل‌تر می‌دانسته‌اند، اما شرکت اپل تصمیم دارد تا نام آیفون ۱۳ را روی محصول بعدی خود قرار دهد و این محصول را آماده عرضه به بازار جهانی کند.

علاوه بر این اطلاعات، منابع آگاه و ناشناس در فاکس کان و پگاترون ادعا کرده‌اند که فروش آیفون‌های جدید قرار است در زمان بندی مشخص هر ساله انجام شود. این موضوع به معنای آن است که پس از رونمایی سپتامبر شرکت اپل مراسم فروش حضوری این محصولات در اپل استورها را در اوایل اکتبر آغاز می‌کند و کاربران می‌توانند همانند سالیان گذشته این محصول را خریداری کنند.

آیفون ۱۳ احتمالا قرار است با دوربین بهبود یافته و طراحی بهینه‌سازی شده پردازنده پنج نانومتری آماده رونمایی و عرضه به بازار شود. شرکت اپل امسال تلاش خواهد داشت تا بهبودهای ویژه‌ای را در بخش استبلایز لنزهای دوربین و چیدمان آن‌ها انجام دهد. این شرکت احتمالا در جریان رویدادی ویژّه که در سپتامبر برگزار می‌شود از آیفون ۱۳ رونمایی خواهد کرد.

آیفون ۱۳ احتمالا در چهار مدل جدید همانند آیفون ۱۲ که در سال ۲۰۲۰ رونمایی شد آماده عرضه شده است و شرکت اپل تغییری در پسوند نام‌های آن اعمال نکرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373