لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شرکت‌های تبلیغاتی به خاطر آی او اس مجبور به مهاجرت به اندروید شده‌اند

شرکت‌های تبلیغاتی به خاطر آی او اس مجبور به مهاجرت به اندروید شده‌اند

قابلیت حفظ حریم خصوصی و مقابله با جمع‌اوری اطلاعات کاربران در آی او اس باعث شده تا بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی مجبور به تمرکز بیشتر روی اندروید شوند.

شرکت‌های تبلیغاتی مختلفی که اقدام به جمع‌آوری اطلاعات کاربران از طریق اپلیکیشن‌های مختلف می‌کردند، به دلیل محدودیت‌های اخیری که شرکت اپل در توسعه آی او اس و مسدودسازی ردیابی و جمع‌اوری اطلاعات کاربران ایجاد کرده، مجبور شده‌اند تا روی کاربران اندروید تمرکز بیشتری داشته باشند.

وال استریت ژورنال در مقاله اخیر خود اعلام کرده که قابلیت شفاف‌سازی اپلیکیشن‌ها که در آی او اس ۱۴ و ۱۵ ارائه شد در کنار امکان مسدودسازی جمع‌اوری اطلاعات که توسط شرکت اپل در این نسخه‌ها ارائه شده، باعث شده تا اپلیکشین‌های جمع‌آوری‌کننده اپلیکیشن‌های مختلف امکان دسترسی به کاربران آیفون و ایپد را نداشته باشند. این خبرگزاری اعلام کرده که تنها کمتر از ۳۳ درصد از کاربران به اپلیکیشن‌ها اجازه جمع‌آوری اطلاعات شخصی را می‌دهند. از طرف دیگر ۶۷ درصد از کاربران‌ سیستم عامل آی او اس از قابلیت حفظ حریم خصوصی بیشتر استفاده می‌کنند و اپلیکیشن‌ها را در این زمینه محدود می‌کنند. این موضوع باعث شده تا در بازه زمانی اول ژوئن تا اول ژوئیه سال جاری میلادی تمایل شرکت‌های تبلیغاتی به میزان ۱۰ درصد در حوزه اندروید افزایش داشته باشد.

اندروید اکوسیستم پراستفاده‌تری نسبت به آیفون است و از طرف دیگر این سیستم عامل امکانات حریم خصوصی شرکت اپل را در اختیار ندارد. همین موضوع باعث شده تا کاربران اندروید به سادگی هدف شرکت‌های تبلیغاتی قرار بگیرند و همین موضوع باعث شده تا امنیت کاربران این سیستم عامل در خطر بیشتری باشد.

شرکت‌های فعال در زمینه تبلیغات دیجیتال همواره به دنبال هدف قرار دادن کاربران اینترنت هستند تا از آن طریق تبلیغاتی را نشان دهند که منجر به خرید آن‌ها می‌شود. این روش نیاز به جمع‌اوری اطلاعات کاربر و تشخیص و پیش بینی نیاز آن‌ها در شرایط مختلف دارد. با این حال مسدودسازی اپلیکیشن‌ها توسط آی او اس باعث شده تا این شرکت‌ها برای ادامه دادن به فعالیت‌های خود، تمرکز بیشتری روی اکوسیستم دیگر، یعنی اندروید داشته باشند.

این گزارش در حالی منتشر شده که روز گذشته برخی از خبرگزاری‌های جنوب شرق آسیا ادعا کرده بودند که شرکت‌های تبلیغات دیجیتال در هنگ کنگ و چین اقدام به ساخت یک شبکه جمع‌آوری‌کننده اطلاعات بین خود کرده‌اند که می‌تواند همواره اطلاعات کاربران کشورهایی نظیر چین را جمع‌اوری کرده و حتی با وجود قابلیت‌های امنیتی جدید سیستم‌عامل آی او اس امکان نمایش تبلیغات هوشمند را برای آن‌ها فراهم کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373