لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه Director’s cut بازی گوست آف سوشیما به زودی عرضه می‌شود

نسخه Director’s cut بازی گوست آف سوشیما به زودی عرضه می‌شود

گوست آف سوشیما بازی محبوب و پرطرفدار و انحصاری پلی استیشن در حال آماده‌سازی برای عرضه نسخه Director’s cut برای PS4 و PS5 است. این نسخه در تاریخ 20 اوت قابل دسترس خواهد شد.

نسخه Director’s cut بازی گوست آف سوشیما شامل یک جزیره جدید برای اکتشاف است که تمام محتوایی که تاکنون برای بازی اصلی منتشر شده را در خود دارد.

نسخه جدید این بازی در جزیره Iki رخ می‌دهد و ساکر پانچتوسعه دهنده آن گفته که محتوای جدیدی برای داستان انتخاب شده که شامل کاراکترها، محیط‌ها، زره پوش‌ها، دشمنان و سایر موارد جدید است.

Andrew Goldfarb مدیر ارتباطات ساکر پانچ در یک پست وبلاگ اشاره کرده که حتی حیوانات خانگی جدیدی به نسخه Director’s cut بازی گوست آف سوشیما اضافه شده است.

علاوه بر محتوای اضافه در نسخه جدید، این بازی دارای برخی ویژگی‌های منحصر به فرد PS5 از جمله فیدبک هپتیک و محرک‌های سازگار در دسته دوال سنس خواهد بود. همچنین یکی از عیب‌های مهم نسخه اصلی بازی روی PS5 بر طرف شده که مربوط به ویژگی لیپ سینک برای زبان ژاپنی نیز است.

Goldfarb گفته که صدای سه بعدی، کاهش شدید زمان‌های لود شدن، وضوح 4K با فریم ریت 60 فریم بر ثانیه برای این بازی در PS5 بسیار تقویت و بهبود یافته، اما هنوز نحوه بهبود موارد ذکر شده در آپدیت ارائه شده از طرف ساکر پانچ مشخص نشده است.

لازم به ذکر است که نسخه Director’s cut بازی گوست آف سوشیما روی PS5 با قیمت 69.99 دلار و روی PS4 با قیمت 59.99 دلار راه اندازی خواهد شد.

بنابر گفته Goldfarb گیمرهایی که نسخه جدید بازی را برای PS5 خریداری کرده‌اند، برخی آپدیت‌های جدید را دریافت خواهند کرد؛ در حالی که گیمرهایی که برای PS4 نسخه جدید را خریداری کنند ارتقا آپدیت آن کمی دشوار خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420