لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی قابلیت‌های جدید اپلیکیشن Photosدر آی او اس ۱۵ :: قسمت سوم

معرفی قابلیت‌های جدید اپلیکیشن  Photosدر آی او اس ۱۵ :: قسمت سوم

اپلیکیشن Photos در آی او اس ۱۵ تغییراتی ویژه داشته است که بخشی از آن‌ها را در بخش اول و بخش دوم این مجموعه عنوان کردیم. حال در این قسمت نگاهی به ویژگی‌های مشاهده و ویرایش Metadata، بهبودها و پیشرفت‌های شناسایی و نامگذاری افراد و قابلیت Shared With You می‌اندازیم. در آخرین قسمت از معرفی قابلیت‌های کاربردی اپلیکیشن Photos آی او اس ۱۵ با ما همراه باشید.

مشاهده و ویرایش Metadata هر یک از محتوای بصری

در آی او اس ۱۵ اگر روی آیکون جدید Info زیر عکس ضربه زده شود، می‌توان دوربینی که برای گرفتن آن عکس استفاده شده به همراه لنز، سرعت شاتر‍، مگاپیکسل، اندازه، دیافراگم و غیره را مشاهده کند، این‌ها تمام اطلاعاتی هستند که از اپلیکیشن Photos دسکتاپ می‌توان دریافت کرد.

در این قابلیت می‌توان کپشن، تاریخ و زمان گرفتن عکس را از طریق دکمه Adjust اضافه کرده، لازم به ذکر است که هیچکدام از این اطلاعات در سستم عامل‌های قبلی موجود نبودند.

در آپدیت جدید iOS، همگام سازی iCloud Photos با سرعت زیادی نسبت به قبل انجام می‌گیرد به این معنی که آرشیو عکس‌ها به سرعت قابل دسترسی است.

بهبودها و پیشرفت‌های شناسایی و نامگذاری افراد

آلبوم People در آیفون، شناسایی افراد مختلف را در عکس‌ها بهبود داده است، ضمن اینکه برای رفع نواقص نامگذاری یک جریان کار کامل را اضافه کرده است.

برای انتخاب یک فرد روی آیکون سه نقطه ضربه زده و Manage Tagged ‌Photos را انتخاب کرده، سپس می‌توان برچسب عکس‌هایی را که آن شخص در آن‌ها نیست، حذف کرد. در این صورت سیستم عامل جدید تصاویر بدون برچسب را پیدا کرده و از آن برای برچسب گذاری عکس‌های اضافه استفاده می‌کند.

قابلیت Shared With You

اگر کسی عکس یا ویدیویی را با یک نفر در اپلیکیشن Messages به اشتراک گذاشته شود، آن محتوا در بخش جدیدی با عنوان Shared With You در اپلیکیشن Photos نمایش داده خواهد شد. اگر این عکس با حضور فرد گرفته شده باشد در نمای همه عکس‌ها، روزها، ماهها و سالها، Featured ‌Photos و Memories نشان داده می‌شود.

عکس‌های موجود در Shared With You به راحتی در Photos Library ذخیره شده و با ضربه مستقیم به اپلیکیشن Photos می‌توان به به یک پیام پاسخ داد.

در آی او اس ۱۵، می‌توان با استفاده از قابلیت Spotlight همه Photos library را جستجو کرد. به لطف Visual Lookup می‌توان مکان‌ها، مردم، صحنه‌ها یا چیزیهایی در عکس‌ها مثل گیاهان یا حیوانت خانگی را جستجو کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420