لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی قابلیت‌های جدید اپلیکیشن Photosدر آی او اس ۱۵ :: قسمت دوم

معرفی قابلیت‌های جدید اپلیکیشن  Photosدر آی او اس ۱۵ :: قسمت دوم

در آی او اس ۱۵ قابلیت‌های جدید به اپلیکیشن Photos اضافه شده که به برخی از آن‌ها در قسمت اول اشاره شده است، در قسمت دوم به مواردی چون یکپارچه‌سازی با اپل موزیک، Live Text و قابلیتVisual Lookup می‌پردازیم.

 

یکپارچه‌سازی با اپل موزیک

تا پیش از این اپلیکیشن Photos هنگام ایجاد و مشاهده Memories، از پخش یکپارچه موسیقی پشتیبانی می‌کرد، ولی اکنون مشترکین اپل موزیک می‌توانند امکان افزودن آهنگ‌های بیشتری که در این سرویس ارائه شده را نیز داشته باشند.

ویژگی Memories بر مبنای سلیقه موسیقی و محتوای عکس و فیلم‌های کاربر، آهنگ‌های سفارشی از اپل موزیک را پیشنهاد می‌کند.

این پیشنهادها می‌تواند شامل آهنگ‌های محبوب کاربر یا آهنگ‌هایی که در زمان مسافرت به آن‌ها گوش داده و در حافظه ذخیره شده باشد. لازم به ذکر است که کاربر می‌تواند Memory را از طریق سوایپ کردن سفارشی کند.

Live Text

با قابلیت Live Text می‌توان متن‌های مختلف را در عکس‌ها اضافه کرد. در عین حال امکان تشخیص متن‌ها نیز در تصاویر وجود خواهد داشت. این متن قابل کپی و پیست بوده و از طریق Lookup قابل استفاده و قابل تغییر هستند.

به عنوان مثال می‌توان از آیتمی عکس گرفته شود که در آن متنی به زبان خارجی وجود دارد،‌ سپس از داخل عکس ترجمه آن به صورت خودکار انجام شود. این قابلیت برای همه تصاویر موجود در اپلیکیشن Photos، همچنین اسکرین شات‌ها، تصاویر گرفته شده با سافاری و دوربین لایو کار می‌کند.

قابلیت Visual Lookup و امکان بررسی بصری تصاویر

با استفاده از این قابلیت، آیفون می‌تواند اشیا متنوع، ساختمان‌ها و مجسمه‌ها، حیوانات و گیاهان، کتاب‌ها، آثار هنری و غیره را شناسایی کند. به عنوان مثال اگر در آیفون کاربری عکسی از یک گل وجود داشته باشد، با استفاده از Visual Lookup، جستجوی خودکار در وب انجام شده تا نوع گل و مشخصات آن شناسایی شود.

Visual Lookup امکان شناسایی گیاهان، ساختمان‌ها و عمارت‌ها و موارد دیگر را دارد، همچنین با استفاده از قابلیت Live Text می‌توان هر متنی را در تصویر موجود در آیفون کپی و در جاهای دلخواه پیست کرد.

برای مطالعه ادامه این مطلب به بخش پایانی مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420