لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کویل شارژ بی‌سیم در آیفون ۱۳ بزرگتر خواهد شد

کویل شارژ بی‌سیم در آیفون ۱۳ بزرگتر خواهد شد

یکی از شایعاتی که اخیرا از طرف کانال یوتیوبی Everything Apple Pro منتشر شده در مورد بزرگتر شدن کویل شارژ بی‌سیم در آیفون ۱۳ است.

Max Weinbach گرداننده این کانال یوتیوبی به تازگی ادعا کرده که شرکت اپل در تلاش است تا کویل شارژ بی‌سیم ایفون ۱۳ را بزرگتر از آیفون ۱۲ کند. این تحلیلگر ادعا کرده که شرکت اپل با ارائه این قابلیت در تلاش است تا امکان افزایش توان دریافتی شارژ را در تلفن‌های هوشمند خود افزایش دهد و همین موضوع باعث شده تا شرکت اپل کویل‌های شارژ بی‌سیم را در این تلفن‌های هوشمند جدید افزیش دهد.

بر اساس این شایعه بزرگ‌تر شدن سایز کویل شارژ بی‌سیم در نهایت باعث بزرگ‌تر شدن ابعاد تلفن های هوشمند بعدی شرکت اپل خواهد شد و این موضوع روی ضخامت گوشی‌های اپل تاثیر خواهد گذاشت. این شایعات همچنین ادعاهایی در مورد امکان انتقال داده از طریق سیستم ارتباطی مگ‌سیف را نیز مطرح کرده‌اند. بر اساس این ادعا، شرکت اپل می‌تواند امکانی را در آیفون۱ ۳ ایجاد کند که از طریق آن کاربران خواهند توانست از طریق سیستم ارتباطی مگ‌سیف آیفون را به مک متصل کرده و از آن طریق علاوه بر دریافت شارژ بهینه باتری دستگاه، امکان انتقال داده را نیز داشته باشند.

در ماه فوریه ۲۰۲۱ نیز مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ ادعاهایی مشابه را مطرح کرده بود که بر اساس آن شرکت اپل احتمالا در تلاش است تا با بزرگ‌تر کردن ابعاد کویل‌های شارژ امکان ارائه شارژ معکوس با استانداردهای اختصاصی یا استاندارد Qi را در اختیار عموم کاربران قرار دهد. این فناوری ممکن است باعث شود تا آیفون امکان شارژ کردن ایرپاد و اپل واچ را در مواقع ضروری داشته باشد.

شرکت اپل احتمالا در شهریور سال جاری میلادی و همزمان با کنفرانس سپتامبر از آیفون‌های جدید خود رونمایی می‌کند که احتمالا با نام آیفون ۱۲ اس یا آیفون ۱۳ شناخته خواهند شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373