لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ۱۳ یا ایفون ۱۲ اس | اختلاف‌ها بر سر نام‌ محصول بعدی اپل بیشتر می‌شود

آیفون ۱۳ یا ایفون ۱۲ اس | اختلاف‌ها بر سر نام‌ محصول بعدی اپل بیشتر می‌شود

شرکت اپل هنوز مدل ۲۰۲۱ تلفن‌های هوشمند خود را رونمایی نکرده است، اما در طول چند ماه گذشته موج شایعات در مورد این تلفن‌های هوشمند زیاد شده است. یکی از شایعاتی که در طول این چند ماه سروصدای زیادی را ایجاد کرده مربوط به نام این محصولات است. برخی از افراد گوشی بعدی اپل را آیفون ۱۳ و برخی دیگر آیفون ۱۲ اس نامیده‌اند.

روز گذشته Everything Apple Pro اعلام کرد که نام آیفون بعدی آیفون ۱۲ اس خواهد بود و اپل در کنار آن آیفون ۱۳ را نیز رونمایی می‌کند. اما حالا خبرگزاری Econimic Daily News ادعا کرده که شایعه Everything Apple Pro با واقعیت همخوانی ندارد و اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی اقدام به رونمایی از چهار محصول می‌کند که همگی آنها عدد ۱۳ را در نام خود خواهند داشت.

بر اساس گزارش این خبرگزاری آیفون امسال اپل که قرار است به زودی رونمایی شود با عنوان آیفون ۱۳ و در چهار مدل مختلف تولید خواهد شد. این محصولات قرار است دقیقا با همان ترتیب سال ۲۰۲۰ میلادی شامل آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ مینی، پرو و پرو مکس رونمایی شوند که اپل مدل میان‌رده ۶.۱ اینچی آن‌ها را با حجم بیشتر نسبت به مدل‌های دیگر تولید خواهد کرد.

آیفون ۱۳ با سایز ۶.۱ اینچی قرار است ۶۸ درصد از حجم تولیدی کل تلفن‌های هوشمند جدید شرکت اپل را داشته باشد و پس از آن نسخه پروی ۶.۱ اینچی بیشترین میزان تولید را خواهد داشت.

این ادعا در حالی مطرح شده است که برخی از تحلیلگران ادعا کرده‌اند که نام گوشی بعدی شرکت اپل آیفون ۱۲ اس است. این تحلیگران در توضیح ادعای خود اعلام می‌کنند که اپل امسال تغییرات زیادی را در روند پردازشی تلفن‌های هوشمند خود ایجاد نمی‌کند و از نسخه بهبودیافته پردازنده‌های پنج نانومتری خود در تولید این محصولات استفاده خواهد کرد. همین موضوع نیز باعث شده تا تحلیلگران ادعا کنند که آیفون بعدی با پسوند ۱۲ اس رونمایی می‌شود و اپل عدد ۱۳ را در نام‌گداری این تلفن‌ هوشمند استفاده نخواهد کرد. گفتنی است که اپل احتمالا در شهریور سال جاری اقدام به رونمایی از این محصولات خواهد کرد که در حقیقت پایانی برای موج شایعات منتشر شده در مورد این محصولات خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420