لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یک SSID دیگر برای خاموش کردن وای فای آیفون پیدا شد

یک SSID دیگر برای خاموش کردن وای فای آیفون پیدا شد

دو هفته پیش بود که خبر پیدا شدن یک SSID که باعث خاموش شدن وای فای آیفون می‌شد، سروصدای زیادی به پا کرد و حالا یک مورد دیگر نیز برای این موضوع پیدا شده است.

کاربری به نام Schou در اکانت توییتری خود به تازگی اعلام کرده که SSID شامل کاراکترهای %secretclub%power نیز باعث خاموشی وای فای خواهد شد. این کاربر اعلام کرده که روند اختلال ایجاد کردن این SSID نیز همانند مورد قبلی است و صرفا باعث خاموشی وای فای آیفون می‌شود.

این باگ باعث می‌شود تا در زمان اتصال آیفون به SSIDهای دارای کاراکترهای خاص سیستم ارتباطی وای فای به طور خودکار و ناگهانی خاموش شود. این موضوع تا پیش از این نیز سروصدای بسیار زیادی را به وجود آورده بود و حتی برخی از تحلیلگران ادعا کرده بودند که این باگ احتمالا به خاطر انتخاب ترتیبی خاص از کاراکترها در نام SSID شبکه بی سیم است. نام %p%s%s%s%s%n تا پیش از این نیز دقیقا همین چالش را برای کاربران ایجاد کرده بود که به طور ویژه باعث خاموشی سیستم ارتباطی دستگاه می‌شد. در هر دو نام شبکه دو کاراکتر ٪ و P کنار یکدیگر آمده‌اند که می‌تواند یکی از دلایل احتمالی برای به وجود آمدن این باگ کاربری شود.

گفتنی است که شرکت اپل تا به امروز هیچ اقدامی در مورد پاسخ به کاربرانی که با این مشکل مواجه شده‌اند نکرده است و هنوز معلوم نیست که این مشکل قرار است چه زمانی برطرف شود. با این حال به نظر می‌رسد که شرکت اپل با انتشار آپدیت‌های آینده اقدام به برطرف‌سازی این باگ کاربردی کند. گفتنی است که این باگ احتمالا در آینده نزدیک و از طریق به روزرسانی‌های ماهانه شرکت اپل برای سیستم عامل آی او اس حل می‌شود و احتمالا شرکت اپل نیز در مورد وجود آن واکنشی در میان رسانه‌ها نشان نخواهد داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373