لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی The Witcher: Monster Slayer با فناوری واقعیت افزوده آماده عرضه خواهد شد

بازی The Witcher: Monster Slayer با فناوری واقعیت افزوده آماده عرضه خواهد شد

The Witcher: Monster Slayer یک بازی جدید است که به زودی همراه با فناوری واقعیت افزوده آماده عرضه در دستگاه‌های موبایل شود.

شرکت سی دی پراجکت رد پس از موفقیت در عرضه بازی‌های ویچر، قرار است نسخه موبایل آن را به سبک پوکمون گو طراحی و توسعه دهد. این بازی قرار است در تاریخ ۲۱ جولای سال جاری میلادی، یعنی نهایتا تا سه هفته دیگر در اختیار کاربران قرار گیرد. بر این اساس کاربران دستگاه‌های اندرویدی از همین حالا می‌توانند پیش سفارش این بازی را در گوگل پلی ثبت کنند و کاربران آیفون‌ها نیز پس از عرضه نهایی این بازی می‌توانند آن را از اپ استور دانلود و نصب کنند.

این بازی در جریان رویداد ویچرکان رونمایی شده بود که ویدیوهای تریلر آن نیز با استقبال هواداران این مجموعه بازی‌ها مواجه شده بود.

سی دی پراجکت رد در طول یکی دو سال گذشته سرمایه گذاری زیادی روی فرانچیز ویچر کرده است. تا پیش از این همکاری این شرکت با سرویس نتفلیکس منجر به انتشار سًریال ویچر شد که استقبال زیادی از طرف مخاطبین این سرویس استریم محتوای تصویری نیز گرفت. در این میان، ویچر حالا تلاش دارد تا در حوزه بازی‌های موبایلی شانس خودش را امتحان کند و یک بازی ترسناک ویژه را در اختیار گیمرهای موبایلی نیز قرار دهد. با توجه به این موضوع پیش بینی می‌شود تا در زمان عرضه این بازی موج استقبال از این بازی بسیار زیاد باشد و بتوان به موفقیت‌آمیز بودن پروژه توسعه و عرضه آن امیدوار بود.

سی دی پراجکت رد در طول ماه‌های گذشته همواره با چالش توسعه بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ مواجه بوده است و حالا این بازی جدید می‌تواند یک راه نجات برای سهام داران و توسعه دهندگان این بازی باشد.

کاربرانی که تمایل به اجرای The Witcher: Monster Slayer دارند در آینده نزدیک می‌توانند اقدام به دانلود و نصب آن از طریق گوگل پلی و اپ استور کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373