لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با اپلیکیشن گوگل در آیفون پین بال بازی کنید!

با اپلیکیشن گوگل در آیفون پین بال بازی کنید!

یکی از قابلیت‌های مخفی اپلیکیشن گوگل در ایفون امکان اجرای بازی پین بال است که به صورت پنهان در این اپلیکیشن قرار داده شده است.

این بازی که چند هفته پیش در اپلیکیشن گوگل قرار گرفته اجازه اجرای بازی سرگرم کننده پین بال را به شما می‌دهد. برای دسترسی به این بازی کافی است اپلیکیشن گوگل را در آی او اس نصب داشته باشید و وارد منوی Tabs بشوید و تمامی تب‌ها را در آن ببندید تا بازی شروع به کار کند. زمانی که تمامی تب‌ها بسته باشد و شما در پنجره Tabs قرار داشته باشید تا اشکال رنگی در قسمت پایینی صفحه دیده شوند. پس از این رویداد کافی است انگشت را از پایین به بالا سوایپ کنید تا بازی پین بال را ببینید و از اجرای آن لذت ببرید.

بازی پین بال تا حدودی شبیه به Brick Breaker هم هست چرا که شما باید در کنار کنترل توپ مثل یک بازی پین بال، توپ را برای خراب کردن آجرها و اشکال مختلف هندسی هدایت کنید. این بازی شاید قابلیت خیلی ویژه‌ای در اپلیکیشن گوگل در آیفون نباشد با این حال می‌تواند برای مدت زمانی شما را سرگرم کند.

این بازی اولین بار توسط چندی از یوتیوبرها کشف شده بود و حالا وب‌سایت‌های مختلف نظیر The Verge نیز آن را پوشش داده‌اند. گوگل احتمالا برای همیشه از این بازی در اپلیکشن گوگل پشتیبانی نکند و پس از مدتی آن را حذف کند. با این حال کاربران از همین حالا پس از دریافت آپدیت ژوئن اپلیکیشن گوگل در آیفون می‌توانند این بازی را اجرا کنند.

گفتنی است که شرکت گوگل بارها در اپلیکشن‌های خودش چنین کارهای مخفیانه‌ای را انجام داده و محتوای خاصی را به کاربران ارائه داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به پنهان کردن حالت سقوط در وب سایت گوگل و اجرای بازی‌هایی نظیر انداختن تاس و سکه در اپلیکیشن اندروید آن‌ها اشاره کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373