لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل با چالش ویژه در زمینه دورکاری مواجه شده است

اپل با چالش ویژه در زمینه دورکاری مواجه شده است

چند روز پیش بود که تیم کوک طی نامه‌ای به کارکنان اپل اعلام کرد که فعالیت حضوری آن‌ها در حال آغاز شدن است و حالا نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که ۹۰ درصد از کارکنان اپل با این موضوع موافق نیستند.

نظرسنجی داخلی شرکت اپل برای بازگرداندن کارکنان بر سرکارهای حضوریشان هفته پیش انجام شد که نتایج آن اخیرا منتشر شده است. نتیجه این نظر سنجی نشان می‌دهد که بسیاری از کارکنان تمایل دارند تا به صورت ترکیبی به کار خود ادامه دهند. این موضوع به معنای آن است که کارکنان تمایل دارند تا در صورت نیاز ضروری به صورت حضوری کارکنند و بیشتر اوقات را در خانه دورکاری کنند. این نظرسنجی نشان داده که بسیاری از کارکنان اپل که مخالف بازگشت کامل به سر کارهای حضوری خود هستند، در صورت اجبار تصمیم به قطع همکاری با شرکت اپل خواهند گرفت.

۹۰ درصد کارکنان در این نظرسنجی گزینه «کاملا موافق» را برای انجام کار منعطف و شناور از نظر مکان انتخاب کرده اند. در این نظرسنجی ۱۷۴۹ نفر از کارکنان اپل شرکت کرده‌اند که نشان می‌دهد آن‌ها همچنان به دورکاری و ماندن در خانه علاقه دارند.

این در حالی است که تیم کوک اعلام کرده بود که کار شناور باید به صورت تدریجی کنار گذاشته شود و با بازگشت شرایط سلامتی به حالت عادی کارکنان باید به سرکارهای خود بازگردند. تیم کوک اعلام کرده بود که در فاز ابتدایی دست کم سه روز از هفته کارکنان باید به صورت حضوری به فعالیت‌های خود بپرداند این در حالی است که کارکنان با افزایش زمان کار حضوری خود مخالف هستند.

شرکت اپل هنوز به طور کامل در مورد فرایند کاری کارکنان خود تصمیم‌گیری نکرده است با این حال به نظر می‌رسد که این شرکت با یک چالش ویژه در زمینه جذب نیروی کار برای انجام تمام وقت کارها با چالشی ویژه مواجه شده‌ است.

شیوع ویروس کرونا باعث شده تا روند کاری بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری با چالش‌های مختلفی مواجه شود که از جمله آن‌ها می‌توان به کاهش سطح کار حضوری و کاهش بهره‌وری اشاره کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420