لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تجهیز آیفون ۱۲ اس به نمایشگر ۱۲۰ هرتز و فوکوس خودکار دوربین تائید شد

تجهیز آیفون ۱۲ اس به نمایشگر ۱۲۰ هرتز و فوکوس خودکار دوربین تائید شد

یکی از شایعه‌پردازهای محصولات شرکت اپل به تازگی اطلاعات مربوط به تجهیز آیفون ۱‍۲ اس به نمایشگر ۱۲۰ هرتز را تائید کرده است.

کانال یوتیوبی EveryThing Apple Pro که در زمینه انتشار شایعات محصولات معرفی نشده شرکت اپل فعالیت می‌کند اخیرا طی یک ویدیوی جدید که در روز ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۰ منتشر کرده اطلاعات جدیدی از آیفون ۱۲ اس را ارائه داده است. این اکانت یوتیوبی تائید کرده که شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی آیفونی دارای پسوند «اس» را آماده عرضه به بازار جهانی خواهد کرد. بر این اساس تلفن هوشمند جدید اپل که قرار است در سپتامبر ۲۰۲۱ معادل شهریور ۱۴۰۰ رونمایی شود احتمالا با نام آیفون ۱۲ اس شناخته خواهد شد.

البته این ویدیوی جدید نام آیفون ۱۳ پرو را غیر محتمل نخواهند و اعلام کرده که ممکن است دست کم یک یا دو تلفن هوشمند امسال با نام‌های آیفون ۱۳ نیز شناخته شوند. این اکانت اعلام کرده که ممکن است اپل هر چهار تلفن هوشمند خود را با نام آیفون ۱۲ اس رونمایی کند یا دو مدل پرو را با عدد ۱۳ به جهانیان بشناساند.

در بخش بعدی این ویدیو مشخص شده که شرکت اپل احتمالا فرایند استفاده از نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی را در تلفن‌های هوشمند ۲۰۲۱ خود آغاز خواهد کرد و پروژه به تعویق افتاده خود را نهایتا امسال تکمیل می‌کند. علاوه بر این، دوربین‌ سری پروی این تلفن‌های هوشمند احتمالا طبق همان چیزی که تا پیش از این شایعات دیگر نیز به آن پرداخته‌اند احتمالا دارای سیستم فوکوس خودکار به همراه سیستم استبلایز کامل‌تر خواهد بود که در نهایت ابعاد کلی دوربین و برامدگی آن را افزایش خواهد داد.

اپل احتمالا در جریان سپتامبر سال جاری میلادی از آیفون جدید خود در چهار مدل رونمایی می‌کند که همانند سال گذشته شامل یک مدل ۵.۴ اینچ به همراه دو مدل ۶.۱ و یک مدل پرچمدار ۶.۷ اینچ خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420