لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نکته مهم در مورد آغاز رجیستری تبلت‌ها در فاز دوم طرح رجیستری

نکته مهم در مورد آغاز رجیستری تبلت‌ها در فاز دوم طرح رجیستری

سامانه همتا طی بیانیه‌ای به تازگی خبر از آغاز فاز دوم طرح رجیستری داده است که طی آن دستگاه‌های غیر موبایلی که امکان اتصال به شبکه از طریق سیم کارت را دارند نیز رجیستری خواهند شد.

در این بیانیه‌ مشخص شده است که تمامی دستگاه‌های در حال استفاده و موجود در بازار که تا تاریخ ۱۲ و ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۰ در شبکه با اتصال یک سیم کارت فعال سازی شده باشند به صورت عادی امکان استفاده را دارند. در غیر این صورت باید دستگاه‌ها وارد طرح رجیستری شده و پس از طی کردن مراحل قانونی فرایند رجیستری آن‌ها آغاز شود. با توجه به این مسئله آخرین مهلت اعمال قانون برای ساعت هوشمند سیم‌کارت‌خور 12 تیرماه 1400 و دستگاه بارکداسکنر، PDA و مبدّل تلفن ثابت به سیار سیم‌کارت‌خور نیز 19 تیرماه 1400 تعیین شد. همچنین زمان مشمولیت تبلت در طرح رجیستری طی چند روز آینده اعلام خواهد شد.

متن بیانیه سامانه همتا در این باره به شرح زیر است:

آغاز فاز دوم طرح رجیستری/حتماً در دستگاه خود، سیم‌کارت قرار دهید و کار را به ساعات پایانی موکول نکنید

حمیدرضا دهقانی نیا از آغاز فاز دوم طرح رجیستری شامل تبلت، ساعت هوشمند، بارکد اسکنر، دستیار دیجیتال شخصی موسوم به PDA (Personal Digital Asistant) و مبدل تلفن ثابت به سیار (موبایل‌واره‌ها) خبر داد.

بر این اساس، آخرین مهلت اعمال قانون برای ساعت هوشمند سیم‌کارت‌خور 12 تیرماه 1400 و دستگاه بارکداسکنر، PDA و مبدّل تلفن ثابت به سیار سیم‌کارت‌خور نیز 19 تیرماه 1400 تعیین شد. همچنین زمان مشمولیت تبلت در طرح رجیستری طی چند روز آینده اعلام خواهد شد.

بنابراین اگر هر فردی دستگاه سیم‌کارت‌خوری مانند تبلت، ساعت هوشمند، بارکداسکنر، PDA و مبدل تلفن ثابت به سیار دارد باید تا قبل از تاریخ‌های تعیین‌شده، سیم‌کارت خود را در داخل دستگاه قرار داده و آن را روشن نموده و حتما نسبت به برقراری تماس و ارسال پیامک اقدام نماید و از سرویس گرفتن دستگاه خود تا قبل از زمان‌بندی‌های اعلام‌شده اطمینان حاصل کند.

اکیداً توصیه می‌شود سرویس گرفتن از دستگاه، به روز و ساعات پایانی اجرای طرح رجیستری موبایل‌واره‌ها موکول نشود زیرا ممکن است در آن ایام و ساعات، با افزایش حجم بار شبکه مواجه شده و امکان انجام مراحل رجیستری فراهم نشود.

همچنین حتما باید توجه شود که در هنگام خرید، اصالت دستگاه از طریق کد دستوری #7777* یا سایت hamta.ntsw.ir یا اپلیکیشن همتا استعلام و فقط اقدام به خرید دستگاهی نمایند که استعلام قانونی بودن آن را دریافت می‌کنند.

در پاسخ استعلام اصالت، اطلاعاتی از قبیل برند و مدل دستگاه، نوع واردات، شرکت واردکننده، شرکت گارانتی کننده و تاریخ آغاز گارانتی اعلام می‌شود که خریدار باید حتماً برند و مدل کالا را با نتیجه استعلام اصالت تطبیق دهد.

نکته مهم: با توجه به تصویب قانون جدید و اطلاع رسانی کامل در مورد رجیستری محصولات هوشمند، مسئولیت رجیستر کردن دستگاه‌هایی که تا پیش از اجرایی شدن فاز دوم طرح رجیستری فروخته شده‌، برعهده مشتریان عزیز است و ان آی سی هیچ مسئولیتی در برابر رجیستری این محصولات ندارد.  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420