لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل OS X Lion را برای دانلود رایگان در دسترس عموم قرار داد

اپل OS X Lion را برای دانلود رایگان در دسترس عموم قرار داد

اپل اخیرا دو سیستم عامل قدیمی مک OS X Lion و OS X Mountain Lion را به صورت رایگان در اختیار تمام کاربران قرار داده است. این دو سیستم عامل از همین حالا به صورت رایگان قابل دانلود از طریق منابع رسمی شرکت اپل هستند.

این دو سیستم عامل تا پیش از این با قیمت 19.99 دلار آماده عرضه شده بودند، اما حالا شرکت اپل این دو نسخه را به صورت رایگان آماده عرضه کرده است. از هفته گذشته تاکنون دانلود این نسخه‌ها بدون دریافت هزینه بوده و این دو سیستم عامل قدیمی مک به طور رایگان توسط کاربران دانلود شده است.

Mac OS X Lion با مک‌های دارای پردازنده Intel Core 2 Duo، Core i3، Core i5، Core i7 یا Xeon، همچنین حداقل 2 گیگابایت RAM و 7 گیگابایت فضای ذخیره سازی سازگار است.

Mac OS X Mountain Lion با آیمک (2007-2020)، مک بوک (اواخر 2008 تا اوایل 2009 و جدیدتر)، مک بوک پرو(2007 به بعد)، مک بوک ایر (اواخر 2008 و جدیدتر)،‌ مک مینی ( اوایل 2009 به بعد)، مک پرو (اوایل 2008 به بعد) و Xserve (اوایل 2009) سازگار است.

اپل با عرضه OS X 10.9 Mavericks دانلود رایگان آپدیت‌های مک را آغاز کرد، ضمن اینکه نام‌های سیستم عامل‌ها را هم تغییر داد و پس از آن مکان‌های مختلف در ایالت کالیفرنیا را روی سیستم‌عامل‌های خود قرار داد.

اولین نسخه از این سری سیستم عامل‌های مک در سال 2001 با نام mac OS X معرفی شد. این سیستم عامل به دلیل سادگی و زیبایی، فناوری پیشرفته، قابلیت دسترسی برای گزینه‌ها، امنیت، یکپارچه بودن با سخت افزار اپل و تنوع اپلیکیشن‌ها بسیار مورد توجه کاربران و متخصصین قرار گرفت.

اکنون چهاردهمین نسخه این سیستم عامل منتشر شده و محبویت آن افزایش یافته است. اولین نسخه OS X چیتا نام داشت، این نسخه با نوار داک معرفی شد که مهم ترین عامل زیبایی این سیستم عامل به شمار می‌رفت.

نسخه‌های بعدی شامل OS X پوما، جگوار، پنتر، تایگر، لئوپارد، اسنو لئوپارد، لاین، مونتن لاین، ماوریکس، یوسمیتی، ال کاپیتان، سیرا، های سیرا، موهاوی، بیگ سور بوده و در نهایت مک او اس مانتری را در WWDC 2021 معرفی کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373