لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توسعه‌دهندگان پارالل: ویندوز ۱۱ روی مک کار می‌کند

توسعه‌دهندگان پارالل: ویندوز ۱۱ روی مک کار می‌کند

توسعه‌دهندگان پارالل دسکتاپ به تازگی اعلام کرده‌اند که به امکاناتی برای اجرای ویندوز ۱۱ روی کامپیوترهای مک دست یافته‌اند و کاربران کامپیوترهای تولید شده توسط شرکت اپل برای اجرای مجازی سیستم عامل شرکت مایکروسافت نیازی به نگرانی نخواهند داشت.

تا پیش از این مشخص شده بود که برخی از پیش‌نیازهای ویندوز ۱۱ باعث می‌شود تا این سیستم عامل روی کامپیوترهای مختلف قابل اجرا نباشد. عدم وجود TPM مشخصا عامل اصلی عدم کارکرد سیستم عامل ویندوز ۱۱ روی مک بود و همین موضوع باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شده بود. هر چند که شرکت مایکروسافت بعدها طی بیانیه‌ای به کاربران در مورد عدم نگرانی برای پشتیبانی از این سیستم عامل اطلاع رسانی کرده بود، اما حالا پارالل اعلام کرده که اجرای ویندوز ۱۱ محدودیتی برای کاربران مک ایجاد نمی‌کند و می‌توان این نسخه را به صورت مجازی روی کامپیوترهای مک اجرا کرد.

علاوه بر این، وب‌سایت iMore نیز اعلام کرده که ویندوز ۱۱ می‌تواند روی مک اجرا شود و تیم مهندسی پارالل در حال حاضر منتظر عرضه نسخه insider Preview این سیستم عامل هستند تا پشتیبانی کامل از آن را به کاربران مک بوک‌ها و دیگر کامپیوترهای در حال اجرای مک او اس ارائه دهند.

سخنگوی پارالل طی مصاحبه با iMore اعلام کرده که به زودی پشتیبانی کامل از این نسخه برای کامپیوترهای مک آماده عرضه می‌شود و کاربران مک می‌توانند این نسخه را به صورت کامل روی کامپیوترهای خود اجرا کرده و از طریق آن اقدام به استفاده از آن کنند. گفتنی است که این توسعه‌دهندگان اعلام کرده‌اند که برخی از قابلیت‌های ویندوز ۱۱ نظیر اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی به دلیل ماهیت مجازی‌سازی آن‌ها در حال اجرای مجازی خود ویندوز ۱۱ روی مک عملکرد نخواهند داشت، اما قابلیت‌های کلی این سیستم عامل روی دستگاه‌های مک با هیچ محدودیتی مواجه نخواهد بود و کاربران می‌توانند از این نسخه به صورت بهینه استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت