لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه بتای اسپاتیفای برای مک M1 عرضه شد

نسخه بتای اسپاتیفای برای مک M1 عرضه شد

توسعه دهندگان اسپاتیفای به تازگی نسخه بتای این ابزار پخش موسیقی را برای مک M1 آماده عرضه کرده‌اند که کاربران می‌توانند آن را در دستگاه‌های خود مورد تست و بررسی قرار دهند.

اسپاتیفای به تازگی در منابع رسمی خود اعلام کرده‌ که نسخه از این اپلیکیشن‌ را برای دستگاه‌های دسکتاپ مبتنی بر پردازنده‌های ARM را آماده کرده که فعلا در فاز اولیه تست‌های بتا قرار دارد. اسپاتیفای تصمیم دارد تا پس از تست‌های اولیه و رفع باگ‌های احتمالی این نسخه را به صورت عمومی آماده عرضه به کاربران مک M1 کند.

کاربران مک M1 تا به امروز صرفا به نسخه وب اسپاتیفای محدود بودند توسعه دهندگان این ابزار استریم موسیقی اقدامی برای عرضه نسخه پشتیبانی شده در کامپیوترهای جدید مک نکرده بودند. البته کاربران به صورت غیر مستقیم می‌توانستند از ابزار روزتا برای اجرای نسخه مبتنی بر پردازنده‌های اینتل این اپلیکیشن نیز استفاده کنند. اما حالا با گسترش تعداد دستگاه‌های مبتنی بر پردازنده‌های اپل سیلیکون نسخه بومی این اپلیکیشن نیز آماده عرضه شده است. در حال حاضر علاوه بر مک بوک و مک مینی ۲۰۲۰، شرکت اپل ایمک‌های مبتنی بر این پردازنده را نیز آماده عرضه کرده است. بر این اساس پیش بینی میشود که به زودی این نسخه‌ جدید آماده عرضه به تمامی کاربران شود.

اسپاتیفای یکی از رقیب‌های مهم اپل موزیک به حساب می‌آید و همین موضوع نشان می‌دهد که عرضه نسخه پشتیبانی شده در کامپیوترهای جدید اپل تا چه حد برای توسعه دهندگان اهمیت دارد.

پیش بینی می‌‌شود که در آینده نزدیک توسعه دهندگان این ابزار استریم موسیقی نسخه نهایی، عمومی و بومی این اپلیکیشن‌ را برای کامپیوترهای مک M1 آماده عرضه کنند.

اسپاتیفای تلاش دارد تا با ورود به کامپیوترهای اپل سیلیکون سهمی از بازار سرویس‌های استریم موسیقی را از آن خود کند و بتواند رقابت تنگاتنگی با اپل موزیک داشته باشد. این در حالی است که تمامی کامپیوترهای مک صرف نظر از نوع پردازنده از همین حالا از سرویس اپل موزیک پشتیبانی می‌کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420