لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اشترا‌ گذاری لینک در استوری اینستاگرام برای همه ممکن می‌شود

اشترا‌ گذاری لینک در استوری اینستاگرام برای همه ممکن می‌شود

اشتراک‌گذاری لینک در استوری اینستاگرام روی پلتفرم iOS از طریق استیکرهای لینک دهنده جدید امکان‌پذیر خواهد شد.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که یک آپدیت بزرگ از اینستاگرام در راه خواهد بود که امکان اشتراک‌گذاری لینک را به کاربران می‌دهد. زیرا در حال حاضر این قابلیت در اختیار برخی از کاربران تایید شده است.

اکنون کاربرانی که در اینستاگرام 10هزار فالوئر یا نشان وریفای دارند، می‌توانند با استفاده از طراحی swipe-up لینک‌هایی را به استوری خود اضافه کنند. در واقع اینستاگرام در حال آزمایش ارائه یک برچسب لینک دهنده در استوری است.

در این گزارش توضیح داده شده که این برچسب‌ها مانند روش swipe-up عمل می‌کنند، یعنی به جای بالا کشیدن از یک ضربه استفاده خواهد و کاربران بدون محدودیت می‌توانند در پیج‌های شخصی نیز لینک مشخصی را به اشتراک بگذارند.. همچنین کاربران می‌توانند به استوری‌هایی پاسخ دهند که دارای برچسب لینک باشند.

یکی از مدیران اینستاگرام گفته آزمایش این قابلیت در مقیاس کوچکی در حال انجام است که بیشتر جنبه یادگیری نحوه استفاده از لینک‌ها دارد. کاربران می‌توانند یرخی انواع لینک‌های ارسالی از افراد را مشاهده کنند در حالی که اطلاعات غلط و هرزنامه را پیگیری می‌کنند.

او می‌گوید برچسب‌ها با روش فعلی استفاده کاربران از اینستاگرام مطابقت داشته و این آزمایش لینک‌هایی را به همان روش سابق اما با استفاده از برچسب‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در حال حاضر این آزمایش در تعداد کم انجام می‌شود اما اینستاگرام امیدوار است در صورت درستی آن، بتواند برچسب لینک را در اختیار همه کاربران قرار دهد. گفته شده این پلتفرم اجتماعی فعلا هیچ برنامه‌ای برای آوردن لینک به سایر قسمت‌های اینستاگرام مثل بخش نظرات یا زیر نویس‌ها ندارد.

روش برچسب گذاری برای کاربرانی که در اینستاگرام فعالیت تجاری دارند و اصطلاحا پیج آن‌ها از نوع بیزینس است، اما این قابلیت در آینده نزدیک به صورت عمومی آماده عرضه به همه کاربران خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373