لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل کارکنان گوشی‌های ال جی را به خرید آیفون تشویق می‌کند

اپل کارکنان گوشی‌های ال جی را به خرید آیفون تشویق می‌کند

با پایان فعالیت شرکت کره‌ای ال جی در حوزه تولید و فروش تلفن‌های هوشمند شرکت اپل در یک اقدام تبلیغاتی کاربران این تلفن‌هوشمند را به خرید آیفون تشویق کرده است.

اپل از امروز تعدادی از تلفن های هوشمند ال جی را به عنوان محصولات مناسب برای تعویض در برنامه اختصاصی خود برای خرید تلفن‌های هوشمند ایفون قرار داده است. یکی از این تلفن‌های هوشمند برند ال جی G8 ThinQ که مدل‌های دسته دوم آن با قیمت ۷۰ دلار در وب سایت رسمی شرکت اپل خریداری می‌شود و اپل امکان خرید آیفون جدید با قیمت ارزان‌تر را برای کاربران فراهم کرده است. مدل‌های دیگ این تلفن هوشمند با قیمت ۵۰ تا ۶۵ دلار به فروش می‌رسند. اپل در بهترین حالت البته تنها ۱۲۵ دلار برای تحویل یک تلفن هوشمند ال جی به کاربران ارائه می‌دهد و از آن طریق امکان خرید یک تلفن هوشمند دیگر از سری آیفون‌ها را به کاربران ارائه می‌دهد.

تا پیش از این شرکت اپل برای تشویق کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی برنامه‌های مشابهی را راه‌اندازی کرده بود که امکان تحویل گوشی‌های سامسونگ را برای خرید یک آیفون ارائه می‌داد. اپل در زمان پایان کار برند HTC نیز چنین برنامه‌ای را راه‌اندازی کرده بود و کاربران این محصولات را به خرید ایفون و دریافت گیفت کارت‌های اپل تشویق کرده بود.

در حال حاضر این برنامه علاوه بر گوشی‌های ال جی امکان تحویل گوشی‌های سامسونگ و گوگل پیکسل را نیز به کاربران ارائه می‌دهد.

شرکت اپل از همین حالا این برنامه را برای کشورهایی که به صورت رسمی در آن‌ها فعالیت دارد راه‌اندازی کرده است و به کاربران امکان خرید تلفن‌های هوشند آیفون را می‌دهد. این امکان رقابتی باعث می‌شود تا علاوه بر تمایل کاربران محصولات اندرویدی به خرید آیفون‌ها، نرخ وفادارای کاربران به تلفن‌های هوشمند ایفون نیز افزایش پیدا کند که البته در برخی از کشورهای خاص این برنامه اجرایی می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420