لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش آیفون ۱۲ رکورد آیفون ۶ را زد و از مرز ۱۰۰ میلیون گذشت

فروش آیفون ۱۲ رکورد آیفون ۶ را زد و از مرز ۱۰۰ میلیون گذشت

فروش سری تلفن‌های هوشمند آیفون ۱۲ از مرز ۱۰۰ میلیون واحد گذشتند و رکورد آیفون ۶ که در سال ۲۰۱۴ عرضه شدند را زدند.

بر اساس گزارش موسسه کانترپوینت، شرکت اپل توانسته تا آوریل ۲۰۲۱ میلادی بیش از ۱۰۰ میلیون آیفون ۱۲ را به فروش برساند که یک نقطه عطف ویژه در فروش تلفن‌های هوشمند شرکت اپل به حساب میاید. در مقایسه با فروش آیفون ۱۱ که در بازه سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ رخ داد شرکت اپل توانسته یک رکوردشکنی ویژه کند و علاوه بر افزایش سطح فروش محصولات خود نسبت بازه ۲۰۱۹-۲۰۲۰ توانسته رکورد ویژه‌ای که در بازه ۲۰۱۴-۲۰۱۵ با عرضه آیفون ۶ به دست آورده بود را نیز بزند.

آیفون ۶ در زمان عرضه اولیه خود با موج قابل توجهی از تقاضا در بازار مواجه شده بود که به دلیل تغییر کلی در روند طراحی این تلفن‌های هوشمند و معرفی محصولی جدید و پریمیوم با سایز ۴.۷ و ۵.۵ اینچ بود. در این میان تحلیلگر کانترپوینت اعلام کرده که شرکت اپل با معرفی آیفون ۱۲ همراه با سیستم ارتباطی جدید، بهترین تلفن‌ هوشمند مبتنی بر فناوری 5G را آماده عرضه به بازار کرده است و همین موضوع به عنوان یک برگ برنده برای افزایش سطح استقبال مشتریان عمل کرده است.

استفاده از نمایشگر OLED در کنار پردازنده پنج نانومتری نیز باعث شده تا شرکت اپل بتواند به عنوان موفق‌ترین تولید‌کننده تلفن‌های هوشمند مبتنی بر 5G که امکانات بسیار کاربردی‌تری را به کاربران می‌دهد شناخته شود و بتواند توجه بیشتری از مشتریان را در سراسر جهان به خود جلب کند.

در این میان مصرف‌کنندگان و کسانی که تمایل به خرید سری تلفن‌های جدید شرکت اپل نشان داده‌اند، آیفون ۱۲ پرو مکس را برای خرید به مدل‌های دیگر ترجیح داده‌اند و نزدیک به ۲۹ درصد از سهم فروش این محصولات را در طول هفت ماه اولیه از آغاز فروش آن‌ها به خود اختصاص داده است. علاوه بر این آیفون ۱۲ به عنوان یک تلفن هوشمند دارای قیمت مناسب و همراه با قابلیت‌های کاربردی میزان قابل توجهی از استقبال‌ها را به خود جلب کرده و توانسته ۲۲ درصد از محصولات فروخته شده از سری آیفون‌های ۱۲ را به نام خود ثبت کند.

همچنین آیفون ۱۲ پرو توانسته بیش از ۴۰ درصد از فروش کلی تلفن‌های هوشمند در کشور آمریکا را از آن خود کند و تا ماه آوریل ۲۰۲۱ میلادی رکورد قابل توجهی از محصولات هوشمند را در این کشور برای خود نگه دارد.

آیفون ۱۲ در سال ۲۰۲۰ میلادی به عنوان جدیدترین تلفن هوشمند شرکت اپل با کمی تاخیر رونمایی شد، اما این موضوع باعث ایجاد تغییر در روند فروش این محصول نداشت و همجنان استقبال از این محصول نسبت به سال‌های گذشته در حال رکوردشکنی است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420