لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل کار حضوری را به دورکاری ترجیح می‌دهد

اپل کار حضوری را به دورکاری ترجیح می‌دهد

اوایل ماه ژوئن، تیم کوک مدیر عامل اپل در یک یادداشت داخلی اعلام کرد که شرکت اپل قصد دارد برنامه کاری ترکیبی جدیدی را تصویب کند مبنی بر اینکه کارمندان باید سه روز هفته را در شرکت حضور داشته باشند.

در حالی که این تصمیم با انتقاداتی مواجه شده ولی اپل تایید کرده که کار حضوری برای کارمندان را ضروری می‌داند.

Deirdre O’Brien معاون ارشد خرده فروشی اپل بر این باور است که همکاری حضوری کارمندان برای فرهنگ و آینده شرکت بسیار ضروری است. او همچنین اشاره کرده که محصولات و خدمات اپل به دلیل همکاری حضوری افراد در شرکت بوده است.

در سال 2020 به دلیل همه گیری کرونا، اپل مجبور شد دفاتر خود را تعطیل کند و بیش از یکسال است که کارمندان اپل دورکاری می کنند.

حالا که اوضاع اپیدمی در آمریکا رو به بهبود است شرکت تصمیم به کار حضوری کارمندان خود را اعلام کرده ولی گروهی از افراد در مقابل این تصمیم ایستادگی می‌کنند.

از این رو کارمندان شرکت طی نامه‌ای به تیم کوک، از او درخواست کرده‌اند که به آنها حق انتخاب برای کار حضوری یا غیر حضوری داده شود.

با وجود اینکه اپل موارد را به طور جداگانه بررسی خواهد کرد ولی نظر اصلی شرکت به بازگشت کارکنان به دفتر با مدل ترکیبی است.

استراتژی اپل برای کار ترکیبی کارمندان یعنی ترکیبی از دورکاری و کار حضوری در شرکت در مقایسه با شرکت‌هایی مثل گوگل و فیسبوک تقریبا سنتی به نظر می‌رسد. زیرا این شرکت‌ها ظاهرا استراتژی دورکاری را پذیرفته‌اند و هنوز تصمیمی مبنی بر حضور کارکنان در دفاتر نگرفته‌اند.

تیم کوک اشاره کرده که دورکاری موجب شده که کارکنان اپل از هم دور شوند که این فاصله باید جبران شود، ضمن اینکه با ارائه روش ترکیبی کارکنان می‌توانند بخشی از زمان خود را در کنار خانواده و دوستان سپری کنند. صمیمیت بین کارکنان، بودن در کنار خانواده و دوستان همان چیزی است که در نظر مدیر عامل اپل باید انجام شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373