لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

14 سال پیش آیفون انقلابی استیو جابز، دنیا را تغییر داد

14 سال پیش آیفون انقلابی استیو جابز، دنیا را تغییر داد

14 سال پیش اپل اولین آیفون را عرضه کرد و فروشگاه‌های اپل در سرتاسر آمریکا یکی از انقلابی‌ترین تلفن‌های همراه جهان را آماده عرضه کردند. می‌توان گفت تولید آیفون در آن زمان آغاز تحولی نوین در صنعت گوشی‌های هوشمند بود.

روز 29 ژوئن سال 2007 ساعت 2 بعد از ظهر صف طویلی از افراد مشتاق دستگاه افسانه‌ای در مقابل فروشگاه‌های اپل منتظر بودند. در هر شهر و منطقه‌ای مردم با اشتیاق وصف ناپذیری در صف انتظار ایستاده بودند.

برخی کاربران عکس‌های جذاب و باور نکردنی از افتتاحیه فروشگاه‌های اپل، عرضه محصولات و سایر موارد به یادگار گذاشته‌اند. گری آلن خبرنگار در آن زمان یکی از جذاب‌ترین آلبوم‌های عکس مربوط به آیفون برتر جهانی را در اپل استور واقع در شهر پالو آلتو به ثبت رساند که از همین حالا نیز در وب‌سایت‌های مختلف عکس‌های آن دست به دست می‌شود.

آیفون نسل اول انقلابی بزرگ در تولید تلفن‌های هوشمند و البته سبک زندگی مردم ایجاد کرد. این محصول ارتباط انسان‌ها با محصولات دیجیتالی را تغییر داد. اگر امروزه از ارتباط همیشگی مردم با تلفن‌های هوشمند سخن به میان می‌آید باید این موضوع را به یاد آورد که نسل اول آیفون بود که ایده استفاده روزمره از اپلیکیشن‌ها برای خرید غذا، سفارش تاکسی‌، خرید اینترنتی، برقراری ارتباط با همه افراد در سراسر جهان را بنا نهاد.

استیو جابز البته به شکلی کاملا متواضعانه در جریان رویداد معرفی اولین آیفون، آن را صرفا یک دستگاه ترکیبی از آیپاد، تلفن هوشمند و ابزار برقراری ارتباط با اینترنت نشان داد که البته در حال تغییر سبک زندگی مردم و ارتباط همیشگی با اینترنت بود.

پس از آن زمان اشتیاق وصف ناپذیر مردم به آیفون‌های اپل هر سال بیشتر شده و آن‌ها همچنان صف می‌کشند تا نسل جدید این گوشی هوشمند انقلابی را در دست بگیرند.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل برای عرضه اولین آیفون، یک گوشی‌ بسیار بزرگ و غول پیکری در مقایسه با محصولات مشابه عرضه شده توسط شرکت‌های دیگر در آن دوره زمانی را در ویترین فروشگاه‌های خود به نمایش گذاشته بود. در این گوشی‌ها شمارش معکوس تا رسیدن به لحظه باز شدن درب فروشگاه به نمایش گذاشته شد.

اپل برای جلب توجه بیشتر مردم و افرادی که در صف انتظار بودند کارهای جذابی ارائه می کرد و این لحظات توسط رسانه‌های آن زمان و با استفاده دوربین‌های بسیاری پوشش داده ‌شد.

از طرف دیگر استیو وزنیاک یکی از بنیانگذاران اپل هم حضور داشت و دوربین‌های زیادی لحظه باز شدن درب فروشگاه ها را ثبت کردند.

افرادی که در شهر پالو آلتو در صف انتظار بودند با دیدن استیو جایز و همسرش بسیار غافلگیر شدند، ضمن اینکه استیو جابز با دوستان قدیمی و اعضای تیم مکینتاش در عکس‌ها قابل مشاهده هستند.

در اولین افتتاحیه اپل یک محصول کاربردی تبدیل به یک پدیده جهانی شد، در واقع هدف، صرفا فروش یک محصول نبود بلکه فروش فناوری آینده بود.

جعبه اصلی آیفون توسط Alan Dye مدیر بخش رابط کاربری انسانی طراحی شده بود. او گفته بود هر جعبه آیفون باید به رنگ سیاه باشد و گوشه‌های آیفون را نشان دهد تا تناقضی مشاهده نشود، این همان توجه به جزئیات بود که اپل همواره به آن اهمیت می‌دهد.

علاوه بر آیفون بزرگ، اکسسوری‌های ویژه داخل جعبه شگفت آور بود که شامل یک داک سفید، هندز فری، کابل اتصال، یک پارچه میکروفیبر مشکی که روی آن عکس آیفون بود، همه اینها مخصوص آیفون طراحی شده بودند.

برخی از نویسندگان وال استریت ژورنال با بررسی آیفون گفته‌اند که این دستگاه محبوب همه است، یک کامپیوتر دستی زیبا و موفق بوده که نرم افزار آن انقلابی در صنعت تلفن‌های هوشمند ایجاد کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420