لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ماکت آیفون ۱۳ نشان از تغییر در سیستم تشخیصی دوگانه دوربین دارد

ماکت آیفون ۱۳ نشان از تغییر در سیستم تشخیصی دوگانه دوربین دارد

شایعات در مورد نسل بعدی تلفن‌های هوشمند شرکت اپل در حال افزایش است و همین موضوع باعث شده تا برخی از افراد ماکت آیفون ۱۳ را بر اساس شایعات مطرح شده درست کنند.

یکی از تصاویر منتشر شده از ماکت آیفون ۱۳ نشان دهنده آن است که سیستم تشخیصی دوگانه این محصول در لنز دوربین تغییراتی نسبتا ویژه را در ظاهر تلفن هوشمند ایجاد میکند. در این ماکت نشان داده شده که مدل میان رده آیفون ۱۳ قرار است دارای لنز دوگانه با چیدمانی کاملا متفاوت نسبت به آیفون ۱۱ و ۱۲ دارد. این چیدمان احتمالا در آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ماکت آیفون ۱۳

با این حال قابلیت Sensor Shift تعبیه شده در آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس باعث شده تا میزان بیرون زدگی دوربین آیفون‌های جدید افزایش قابل توجهی داشته باشد. با این حال ماکت ساخته شده از آیفون ۱۳ در قسمت جلویی تفاوت زیادی با مدل‌های پیشین ندارد. اپل از سال ۲۰۱۷ طراحی بخش جلویی آیفون را تغییر نداده است و همین موضوع نیز باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران بر این باور باشند که این شرکت در سال ۲۰۲۱ نیز هیچ تغییری در تولید و طراحی بخش جلوی ایفون نخواهد کرد.

با این حال افزایش ابعاد دوربین به خاطر بیرون زدگی لنزها ممکن است باعث شود تا کاربران برای خرید قاب‌ محافظ با مشکل مواجه شوند، چرا که ضخامت بدنه این محصول نسبت به مدل‌های پیشین تاحدودی بیشتر خواهد شد. قاب آیفون ۱۳ ممکن است به همین خاطر با قاب آیفون ۱۲ متفاوت باشد و کاربران نتوانند از یک محصول مشخص استفاده کنند.

آیفون ۱۳ قرار است در شهریور سال جاری آماده رونمایی شود و شرکت اپل احتمالا تاخیری در زمینه تولید انبوه این محصول نخواهد داشت. با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد که شرکت اپل برخلاف سال گذشته با مشکلات مربوط به محدودیت تولید آیفون به خاطر شیوع ویروس کرونا مواجه نباشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373