لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

میزان خرید از اپ استور ۲۲ درصد افزایش داشته است

میزان خرید از اپ استور ۲۲ درصد افزایش داشته است

موسسه Sensor Tower به تازگی گزارش خود در مورد میزان خرید کاربران از فروشگاه‌های نرم‌افزاری اپل اپ استور و گوگل پلی استور طی نیمه اول ۲۰۲۱ را منتشر کرده است و طی آن مشخص شده که کاربران آی او اس ۲۲ درصد نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته بیشتر خرید کرده‌اند.

بر اساس گزارش موسسه سنسور تاور مشخص شده که کاربران پلتفرم آی او اس در بازه زمانی نیمه اول ۲۰۲۱ نزدیک به ۴۱.۵ میلییارد دلار را صرف خرید اپلیکیشن‌های مختلف کرده‌اند. این مقدار برای گوگل پلی استور به عنوان رقیب اندرویدی برابر با ۳۴ میلیارد دلار بوده است که نشان دهنده موفقیت بیشتر اپل در حوزه فروش اپلیکیشن‌های پلتفرم موبایل به کاربران است. در یک مقایسه سرانگشتی سنسور تاور تایید کرده که میزان درآمد حاصل از فروش اپلیکیشن در اپ استور شرکت اپل ۱.۸ برابر میزان فروش پلی استور بوده است.

البته گوگل پلی در این مقایسه رشد بیشتری را نسبت به گذشته تجربه کرده است و این موضوع بیشتر به دلیل افزایش تمایل خرید اپلیکشن‌ها در دوره شیوع ویروس کرونا بوده است.

در این گزارش مشخص شده که اپلیکیشن تیک تاک همچنان صدر نشین پردرآمد‌های اپ استور بوده است که با اختلاف زیاد در جایگاه اول قرار گرفته است. اپلیکیشن یوتیوب برای ارائه سرویس پریمیوم و تیندر نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم اپ استور قرار گرفته‌اند.

در این میان، اپلیکیشن Google One به خاطر خدمات ویژه خود بیشترین درآمد را در پلی استور داشته است و بیشترین خدمات را به کاربران اندروید ارائه داده است. با این حال میزان درآمد اپلیکیشن‌های ارئه شده در اپ استور با اختلا زیاد بیشتر بوده است. به عنوان مثال تیک تاک بیش از ۹۲۰ میلیون دلار در بازه نیمه اول ۲۰۲۱ درآمد داشته است و رشد ۷۴ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420